Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tomsk88

jen dotaz.....

sorry, ten předchozí jsem odpinknul bez obsahu....

někteří z vás tady doporučovali písemnou výpověď.... tedy asi doporučeně, nebo doručenku.... co když to adresát odmítne převzít a vrátí se mi to zpět????

0/0
29.11.2011 18:06

tomsk88

jen dotaz.....

0/0
29.11.2011 18:03

gumidos

Zásadně

a to prosím opravdu zásadně si v dnešní době elektronických podpisů, emailových komunikací a diskusí s telefonními operátory všechno řeště přes obyčejný bílý dopisní papír a doručenku, nejlépe pak do vlastních rukou.

Jednak si vše v klidu rozmyslíte, přečtete si to po soběm případně to necháte přečíst někoho fundovaného, jednak se nebudete rozčilovat při rozhovoru s 56 operátorem, kterému budete po 56 opakovat to samé a jednak nebudete muset vůbec na nic reagovat. Pokud po Vás pak bude vymáhána nějaká dlužá částka, s radostí svěřte věc advokátovi, který si přijde poměrně levně k palmáre za zsatupování. Uvidíte jak se vaše nálada zlepší.

A pamatujte si, že to není vůbec žádný čurbes u operátora - takto ja nastaven samotný systém, tedy takto to funguje protože to někdo chce. Oprudit, vyvařit nějaké kačky za pár měsíců navíc - to je cíl celého jednání.

0/0
29.11.2011 15:16

Katka K.

Re: Zásadně

ano souhlas, zásadně vše řeším písemně... viz níže. Tentokrát jsem se nechala zlákat slibem, že to jde lehce vyřídit 1 telefonem ;-)

0/0
29.11.2011 17:33

TondaN

taky si zapisuji

jména s kým jednám, a na upozornění,že je hovor monitorován,oznamuji,že si hovor rovněž nahrávám.:-)

občas jsem musel být ostřejší,ale zatím jsem se domohl svého. několikrát jsem urgoval,že bych rád zaplalit nedoplatek ve výši 0.25 Kč,nakonec mi ho smazali.jen doufám ,že po nějakých letech nepřijde exekutor s nějakou "zajímavou sumou.:-)

0/0
29.11.2011 14:31

baloun

Po přetení článku jsem měl na jazyku

několik trefných glos vyvěrajících z mých osobních zážitků, ale nakonec přidám jen jednu.

Tatáž martýria, přesně ty samé situace (nezrušený mobilní internet, zpoplatněné upomínky za to, že jsem neuhtadil vyúčtování ve výši 0,- Kč - ano, čtete správně, od T-Mobile mi přišla upomínka za 130,- Kč za to, že jsem neuhradil vyúčtování v hodnotě 0,- Kč za služby, které jsem začal neodebírat druhý den po ukončení smlouvy a neodebíral jsem je celý měsíc...). Nakonec jsem to zaplatil, proti tomu se nedá bojovat individuálně.

Místo O2 tam může být klidně Vodafone nebo T-Mobile. Všichni tři operátoři se chovají jako zloději, bezostyšně okrádají lidi, byť o drobné částky, ale v tom objemu jsou to minimálně miliony měsíčně. A státní dozorový úřad to nechá být... Na co čekají? Na defenestraci?

0/0
29.11.2011 13:42

Katka K.

Re: Po přetení článku jsem měl na jazyku

8-o8-o8-o taky dobrý ;-)

0/0
29.11.2011 14:05

asi tak

s O2 a podobnými se jedná písemě

a tak, aby bylo možno zpětně prokázat, že dopis odešel, nebo byl převzat

0/0
29.11.2011 13:35

Katka K.

Re: s O2 a podobnými se jedná písemě

ano, co je psáno je dáno - obvykle se tím řídím, tentokrát jsem bohužel sedla na lep slibům, že stačí jen zavolat na linku.... už nikdy více ;-)

0/0
29.11.2011 13:40

lomihnát.

Nevíte prosím někdo, jak zrušit službu od O2?

Písemně.

0/0
29.11.2011 13:35

Deratizátor vulgo Krysařík

To je normální.

Když jsem přecházel z jednoho tarifu na druhý, tak jsem platil dokonce tři mobilní internety zaráz po dobu tří měsíců. Naštěstí nepřetržitými reklamacemi se mi podařilo postupně zrušit jeden po druhém a i nějaké ty peníze z nich vyrazit zpátky.

0/0
29.11.2011 13:29

Zenový Mistr Pi- Tcha

To mě tak u O2 zřídili ADSL internet

byl jsem u spol. volný, která skončila s poskytováním ADSL internetu a dala mi možnost 1) smlouvu bez sankcí zrušit (což jsem udělal) nebo2) automaticky přejít k O2. Všechno šlo hladce a já už měsíc internetil u jiné společnosti, když mi přišla od O2 faktura za internet :-) Při volání na zák. linku jsem se s operátorkou dobře pobavil, moje vysvětlování, že já u nich opravdu internet nemám a funguji u jiné společnosti, nic jsem si neobjednával, nic jsem nepodepsal a tak jim opravdu nebudu nic platit mi pořád tvrdila, že já jsem u nich v systému veden jako, že mi ho zařídili a že je to teda asi chyba od volného a že si tedy po tom co jim zaplatím tu fakturu mám podat žádost o reklamaci, zároveň podat výpověď od internetu a měsíc čekat na vyjádření, na to jsem jí začal opakovat, že jak mohu vypovídat službu, kterou jsem si neobjednal, nepodepsal, udělal vše pro to, abych jí nedostal a kterou neužívám, no na tomhle jsme se zacyklili asi na dvacet minut,

0/0
29.11.2011 13:20

Zenový Mistr Pi- Tcha

Re: To mě tak u O2 zřídili ADSL internet

vystřídalo si mě několik operátorek po dobu několika dnů, kdy jsem to

řešil a nakonec jsem k telefonu dostal chlapa, který měl naštěstí mozek v

hlavě a s ním jsem tuhle nestandardní situaci lehce vyřešil. takže i

ono záleží na tom, s kým ten člověk jedná.Tohle byla moje druhá dost negativní zkušenost s O2, O2 už nikdy více..

0/0
29.11.2011 13:22

Katka K.

Re: To mě tak u O2 zřídili ADSL internet

taky pěkná anabáze...;-)

0/0
29.11.2011 13:40

Fajny

Jsem na tom stejně

A to prosím ruším ve smluvní době 2 měsíců, kdy mohu ( nemohu ) odstoupit !

0/0
29.11.2011 13:13

roman36c

Volání na podobné linky je na nic.

Já jsem si zašel do kamenné pobočky a dupal jsem tam tak dlouho, dokud mi nedali písemně že službu zrušili. Teda možná jsem to trochu přehnal, SMSek s oznámením že se služba ruší mi přišlo během následujícího týdne 14.

0/0
29.11.2011 12:50

Katka K.

Re: Volání na podobné linky je na nic.

;-D;-D ale hlavně, že to zrušili.... nejlepší je písemně - což už jsem taky udělala (jak píšu v čl.), tak to snad konečně zabere

0/0
29.11.2011 12:53

ivahut

Cítím s vámi!!

Já se už dva měsíce marně snažím zrušit pevmou linku. Nejvíc mě vždcky dostanou ty slečny, se kterými marně komunikuju, když se mě na závěr zeptají, jestli mi můžou ještě nějak pomoct...

0/0
29.11.2011 12:45

Katka K.

Re: Cítím s vámi!!

;-);-) ano, po té závěrečné větě by člověk pad do mdlob.... držím palce, ať do dokážete R^

0/0
29.11.2011 12:46

gil.ga.mes.

No jo,

služby v ČR jsou opravdu ještě v plenkách;-)

+1/0
29.11.2011 12:44





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.