Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

JaraBa

26. 1. 2011 18:41
Netrapte se tím

Sám jsem slyšel několik různých rozhovorů s novináři na vlastní uši a pak jsem se nestačil divit co jsem četl, dokonce jsem byl přítomen rozhovoru pro rádio, který po sestříhání vyzněl úplně jinak... holt ta naše žurnalistika... protože případě, že to tak p. Neumannová řekla a myslela se to už nedá nazvat drzostí, ale odvahou :-)

0 0
možnosti
G

Gmur

26. 1. 2011 18:38
to je pro me trochu moc

zadluzila se, nezaplatila dalsim lidem, kteri maji kvuli ni problemy a vybralanam krasnou castku z kapes. Co takhle jit do sebe.....

0 0
možnosti
4

4444karel

26. 1. 2011 18:29
neskutečná drzost a arogance

..nebo hloupost...nebo vše dohromady.Nakonec by za tím mohl stát opět Jindra.Dlouho o něm nikdo neslyšel. A nojmanka prý chce druhé dítě;-D;-D;-D

0 0
možnosti
BB

Beránek boží

26. 1. 2011 18:24
nejspíš jsou její názory poupravené novinářem.

Je dobře známo, co chce hlas lidu slyšet, jak je teď Neumannová v nemilosti (i když pravděpodobně zcela právem). I když pravděpodobně něco k romu řekla, novinář tady větičku vypustil, tamhle trošku poupravil, aby to mělo ty správný grády, aby se čtenář správně rozčílil... :/

Těžko říct, jak to bylo doopravdy.

0 0
možnosti
N

npr.pavel.blaha

26. 1. 2011 18:18
zvracení

Máte pravdu! Po přečtení toho článku se mně zvedl žaludek natolik, že jsem musel "vrátit" oběd i se zákuskem...Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4878x
Novinářka (Český rozhlas - st. Praha a Radiožurnál 90-93, TV Nova 94-98). Od r. 98 podnikám (mediální tréninky a poradenství). Od r. 1990 pomáhám opuštěným a týraným zvířatům (vedu Kočičí Azyl CZ). Od června 2012 vydávám časopis HAF & MŇAU - měsíčník pro všechny milovníky a majitele psů a koček.