Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

buřinka

26. 10. 2009 16:58
Šéfovi na ředitelství dálnic

došly peníze na rallye závody. Je třeba hledat rezervy. Třeba Němci stavějí dálnice 2x levněji než my, ač je u nás pracovní síla několikanásobně levnější. Škoda, že se rezervy nehledají opačným směrem. Ať žije Kocourkov;-D

0 0
možnosti
D

da.rock

26. 10. 2009 16:53
Nemám s tím problém

já si na to vydělám.

0 0
možnosti
KK

Katka B.K.

26. 10. 2009 17:56
Re: Nemám s tím problém

to já zatím také - ale že bych se radovala z každé státu vydané koruny, to se říct nedá ;-)

0 0
možnosti
DM

dvdmchl

26. 10. 2009 16:25
Mesto je pro lidi ne pro auta.

Jakékoliv omezení automobilové dopravy ve městech vítám.

Ta poznámka o ekologičnosti nových aut je úsměvná. Jako by snad výroba aut byla nějaká zeleňoučká. Ach jo, kdy už lidi začnou přemýšlet....

0 0
možnosti
KK

Katka B.K.

26. 10. 2009 16:27
Re: Mesto je pro lidi ne pro auta.

nová auta - zejména hybridní motory - skutečně už té "ekologičnosti" neškodí tolik, jako třeba vesničané, topící uhlím (bohužel na vesnici bydlím a věřte, je to BĚS).

Odpovězte prosím upřímně - máte auto?

0 0
možnosti
J

jirkaknop

26. 10. 2009 16:03
Silnice ale nestavíme z dálniční známky

stejně jako na ně nepostačuje spotřební daň. Spotřební daň by vůbec těžko napravila škody na ovzduší, způsobené provozem mot.vozidel, natož aby postačovala ke stavbě silnic. 1200Kč mi přijde málo. Kolik stojí dopravní Policie, značení, semafory, rozhlehlé plochy silnic, kde by mohly stát domy nebo zeleň, škody na životech a majetku, ekologické škody...Na autech společnost prodělává.

0 0
možnosti
A

Arth-

26. 10. 2009 15:58
Jo řidič, ten tvrdej chleba má...

:-)

Jak s Vámi většinou souhlasím, tak tady ne tak docela.

Já se přiznám, že pro mě je předobrazem fungujícího státu Velká Británie... kde levice je asi tak na úrovni naší "pravice" a jejich pravice by u nás byla považována za zločince.

:-)

A dokonce i tam se platí za vjezd do Londýna... a to už dlouho - a nikomu to nepřijde divný! Je to ale podmíněno tím, že kolem Londýna je možnost projet bez poplatku po dálnicích... a těsně před placenou zónou jsou rozsáhlá parkoviště. Pak to totiž dává smysl - řidič je motivován, bay auto nechal stát na parkovišti a pokračoval "metrem". Takže špatněn není to, že má být poplatek...  špatně je to, že to u toho poplatku zůstane... Na druhou stranu - být mldou dámou taky bych se možná večerním metrem bál...  to nedokážu posoudit. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4878x
Novinářka (Český rozhlas - st. Praha a Radiožurnál 90-93, TV Nova 94-98). Od r. 98 podnikám (mediální tréninky a poradenství). Od r. 1990 pomáhám opuštěným a týraným zvířatům (vedu Kočičí Azyl CZ). Od června 2012 vydávám časopis HAF & MŇAU - měsíčník pro všechny milovníky a majitele psů a koček.