Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
QNT

qui n tana2

6. 10. 2009 17:20
zajimave

Čím vás zaujal zrovna Václav Klaus?

Pan Klaus je velice chytrý člověk, a to já obdivuji - nejen na něm, pochopitelně. Měla jsem tu čest s ním dělat už začátkem 90. let například pravidelné Hovory s premiérem (tehdy stál včele české vlády), které se vysílaly v Českém rozhlase vždy v úterý navečer. V rádiu jsem měla na starosti i vše kolem dělení federace, takže i díky tomu jsme spolu točili opravdu každou chvíli. Rovněž jsem byla vysílána na zahraniční cesty s ním v rámci "novinářské družiny", a poznala díky tomu spoustu míst, kam se člověk normálně nemá šanci podívat. Nic víc se obvykle nestihlo, ale já jsem za tuto zkušenost obrovsky vděčná, bylo mi tehdy jen kousek přes 20 a přineslo mi to hromadu poznatků do profesního života.

0 0
možnosti
QNT

qui n tana2

6. 10. 2009 17:21
Re: zajimave

http://www.ricansko.info/cs/clanky/katerina-kasparova-v-ricanech-se-mi-moc-libi

cely clanek. pani kasparova, kdyz tedy vedete ty kurzy komunikace, proc sama nejste schopna bez emoci a vecne diskutovat tady na svem blogu?

0 0
možnosti
PM

metafrik

6. 10. 2009 12:33
Boudo,

jak chcete ovlivňovat dění v EU, pokud nepodepíšete ani jednu smlouvu, nepřistoupíte na žádný kompromis? Pora´dte

0 0
možnosti
MH

MartyKO

6. 10. 2009 13:18
Re: Boudo,

Třeba na základě smlouvy o přistoupení ČR do EU. Bez LS se svět opravdu nezboří...

0 0
možnosti
MH

MartyKO

6. 10. 2009 11:37
Průzkum

S článkem nejde než souhlasit. Mimochodem, zajímal by mě průzkum kde by místo prostého ANO / NE bylo více možností. Konkrétně tyto:

1. ANO, jsem pro LS, LS jsem nečetl a s jejím obsahem se neseznámil.

2. ANO, jsem pro LS, LS jsem četl a s jejím obsahem se seznámil.

3. NE, jsem proti LS, LS jsem nečetl a s jejím obsahem se neseznámil.

4. NE, jsem proti LS, LS jsem četl a s jejím obsahem se seznámil.

0 0
možnosti
MM

BlackAnonym

6. 10. 2009 11:53
Re: Průzkum

Věř, že by si to nechtěl vědět. Protože díky tomu už mají skoro všichni schváleno. Jen tak pro zajmavost - viděli jste test politiků, co že v LS je psáno??? 90% nevědělo nic.;-( A ať mi ještě někdo říká, že když to schválili(kdyby alespoň věděli co), tak ať president podepíše.

0 0
možnosti
KK

Katka B.K.

6. 10. 2009 11:12
děkuji

děkuji vám ´všem, že zde diskutujete (no, někteří by se mohli chovat krapítek slušněji - i opačný názor lze formulovat bez urážek). Odcházím pracovat, tak aby mě někdo nenapadal, že neodpovídám, určitě se sem odpol. vrátím. Všem přeji pěkný den ;-) K.

0 0
možnosti

clarac

6. 10. 2009 11:42
Re: děkuji

Za tu plotnu se omlouvám a děkuji za to co děláte pro zvířátka.

0 0
možnosti
MM

BlackAnonym

6. 10. 2009 10:40
hmmm

Když jsem pročítal diskuzi, tak se mi udělalo uplně špatně. Já prostě nepochopím, proč češi si neustále dokola nechávají diktovat, čeho budou součástí a jak se mají chovat. Já, se svými 25 léty, jsem sice "pořádně" nezažil komunismus, ale dějepis a moje rodina mi ty časy hezky vykreslili. Co pak čechy nikdy nebudou samostatně funkční stát bez šéfa odjinud? Proč musí neustále eurohujeři plnit plán EU na 110%? Proč jsem nikde neviděl/neslyšel probírat samotnou Lisabonskou smlouvu, když mají všichni jasno? Mohl bych do nekonečna psát, že 95% lidí vůbec netuší co vlastně LS znamená. ALE HLAVNĚ AŤ TO PODEPÍŠE TEN HLOUPEJ PRESIDENT?! Mám prostě za to, že do superintegrace se hrnou hlavně lenoši a lidi, kteří hledají nové zdroje odkud cucat dotace. A samozřejmě nezapomeňme na naše mediálně vychované ovečky, kteří o této problematice jsou asi nejpevněji přesvědčeni.

Co si pan Klaus nahrabal nebo ne je mi ůplně jedno. Myslím, že v dnešní době už je 100násobně překonán současnými politiky.

0 0
možnosti
MM

BlackAnonym

6. 10. 2009 10:43
Re: hmmm

Pan Klaus člověk na správném místě. Je to poslední brzda před opětovnou právní okupací.

Ale asi je to tak - Čechy jsou stát oveček, které umí žít pouze pod taktovkou někoho jiného.[>-]

0 0
možnosti
QNT

qui n tana2

6. 10. 2009 10:40
mohu vam neco doporucit, pani Kasparova?

zkuste mozna trosku mene emotivne reagovat, cisi z vas skutecne velka emotivni labilita a fanatizmus.

0 0
možnosti
JR

etrusk

6. 10. 2009 10:42
Re: mohu vam neco doporucit, pani Kasparova?

Já myslím, že je to spíš případ některých přispívatelů do diskuze ;-D

0 0
možnosti
MH

Černá Máry

6. 10. 2009 10:40
Klause bude skutečně hodnotit budoucnost,

ale věřte, že hodnocení lichotivé nebude.

0 0
možnosti
JR

etrusk

6. 10. 2009 10:41
Re: Klause bude skutečně hodnotit budoucnost,

I tohle je subjektivní soud, co myslíte: Já bych to fakt nechal té budoucnosti ;-)

0 0
možnosti
AF

Alena1.

6. 10. 2009 10:40
jistá nelogičnost celého blogu

ve vašem příspěvku se nachází jistá nelogičnost, doplněná naprostou absencí důležitých fakt a skutečností.

Pokud vyjdeme ze stavu, že na znění, vyjednání a doladění celé LS se podíleli akreditovaní zástupci ČR, podepsala ji vláda, ratifikoval parlament (proti byli hlavně jako jediný muž pouze komunisté), posléze ratifikoval senát a odkývnul ústavní soud, nemáte pak snad pocit, že žijete ve státě, který řídí a o kterém rozhodují pouze pitomci, očividně neschopní posoudit pravý stav věcí a který se musí jako na Blanické rytíře spoléhat opravdu pouze na jednoho jedinného muže na hradě, kterého ale v jiných záležitostech může ten neschopný senát a parlament vždy přehlasovat a obejít - nemáte opravdu pocit, že by bylo lepší předat všechny kompetence do rukou někoho jiného, například Bruselu.

Obdivuji vás, jak můžete v takovém státě žít a nehlasovat právě pro ty komunisty. Mimochodem i ty se odvážil pozvat k jednáním jako první právě náš horlivě diskutovaný pan Klaus.   

0 0
možnosti
_

_Pixie

6. 10. 2009 10:43
Re: jistá nelogičnost celého blogu

R^ Naprostý souhlas

0 0
možnosti
JR

etrusk

6. 10. 2009 10:36
klaus

Zdravím a vcelku souhlasím. Jen bych malinko opravil titulek. Prezidenta Klause ohodnotí až budoucnost je myslím přesnější. A to nejen co se týče "EU", ale také globálního oteplování ap. Je to poměrně časté, že myšlenky a kroky menšinové se ukáží až postupem času jako ty reálnější než idee stáda :-)

0 0
možnosti
KK

Katka B.K.

6. 10. 2009 10:38
Re: klaus

Ano, "ohodnotí" by byl správný titulek novinový = nestranný. Jelikož prezidentovi v tomhle fandím, chtěla jsem to dát najevo i v titulku

0 0
možnosti
SG

Sir Gawain

6. 10. 2009 10:19
Monarcha Klaus

Milá Boudo,

je milé, že se nás, tupé ovce, p. prezident snaží před ďáblem z Bruselu ochránit. Bohužel pro něj ale máme demokracii a platí tu názor většiny. A ta je zcela jednoznačně PRO.

Pan Klaus má bohužel trošinku monarchistické sklony a nejrůznější pochlebovači, jimiž se výhradně obklopuje, ho v nich jen utvrzují. Pokud má skutečně tak silné zásady, jak tvrdí, měl by abdikovat. Nebo podepsat.

0 0
možnosti
AO

Oralek

6. 10. 2009 10:20
Re: Monarcha Klaus

Presne tak, drtiva vetsina 40 % je pro.

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4878x
Novinářka (Český rozhlas - st. Praha a Radiožurnál 90-93, TV Nova 94-98). Od r. 98 podnikám (mediální tréninky a poradenství). Od r. 1990 pomáhám opuštěným a týraným zvířatům (vedu Kočičí Azyl CZ). Od června 2012 vydávám časopis HAF & MŇAU - měsíčník pro všechny milovníky a majitele psů a koček.