Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LT

Lady Tottington

15. 7. 2008 5:39
Predstavte si, ze jsem nevedela , kdo je Leos Mares

Uz jsem nejakou dobu mimo Cr a jeho slava mi unikla.

P.S. pro autorku

Proc to nemozne prijmeni? Nestaci vam jedno prijmeni? TAkhle nova ceska moda mi leze krkem. Bud si nechte divci jmeno, kdyz uz jste tak slavna, nebo si vemte jen manzelovo, prosim.

0 0
možnosti
PB

celoush

15. 7. 2008 9:55
Re: Predstavte si, ze jsem nevedela , kdo je Leos Mares

Co je na tom nepochopitelného? Já taky neznám "nejslavnější" slovenské moderátory, protože prostě v SR nežiji a oni nepůsobí u nás. Stejně jako Mareše nebudou logicky znát v Polsku či Německu.

0 0
možnosti
V

Vikina

15. 7. 2008 2:46
Krindapána,

sedm stran blábolů pod článkem o ničem. Zaznamenal jsem pouze jediný rozumný dotaz - kdo je to ten Leoš Mareš?

0 0
možnosti
PB

celoush

15. 7. 2008 9:56
Re: Krindapána,

Opravdu vám přijde ten dotaz rozumný? Nebo jen záměrně provokujete?

0 0
možnosti
ZM

Zdrť Mrmlmný

14. 7. 2008 22:34
.

Podle čeho se dá poznat, že někdo někomu něco závidí?

0 0
možnosti
KK

Santa1

14. 7. 2008 19:47
Jsem jediný, kdo žádný ryk neslyšel?

Dokonce i rozsah diskuze pod uváděným článkem byl podprůměrný. Myslím, že přání je otcem myšlenky.

0 0
možnosti
AT

aquaterra

16. 7. 2008 13:19
Re: Jsem jediný, kdo žádný ryk neslyšel?

Přesně tak. Mám sojem, že ten "ryk" spoští hlavně paní Bouda Kašparová. Zřejmě, aby zpopularizovala svůj blog.

0 0
možnosti
LA

lukinoo

14. 7. 2008 17:27
Nestrkejme si nos do svých věcí a nechme ty druhé žít po své

Přesně. Já panu Marešovi nevolám o půlnoci a neříkám mu jakej je šmejd, protože má a já nemám. Já mu nenadávám já na něj neplivu. Jeho život je mi ukradený. Proč ovšem pan Mareš zasahuje do mého život? Otevřu internet "Mareš má nové auto", koupím si noviny, "Mareš se žení", zapnu televizi, "Mareš pláče že naletěl", zapnu rádio, "Mareš mně v reklamě zve na nějaké motokáry".  Když je tak skvělý, úspěšný, bohatý, zdravý tak ať si to užije, já mu to přeji, ale proč bych to měl tyto informace sdílet..to netuším.

0 0
možnosti
PC

Many46

14. 7. 2008 21:02
Re: Nestrkejme si nos do svých věcí a nechme ty druhé žít po

tak proc o tom diskutujes ty trubko?;-D

0 0
možnosti
CM

chorimehbooba

14. 7. 2008 15:25
whatever.....

uz nechte Leoška napokoji.....

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

14. 7. 2008 14:46
Kdo je to - Leoš Mareš?

0 0
možnosti
JD

gagaryn

14. 7. 2008 14:51
Re: Kdo je to - Leoš Mareš?

to je přezdívka.

0 0
možnosti
KD

divilek

14. 7. 2008 12:52
Kačenka a strašidla :-)

Někdo napsal blog, ve kterém si může napsat téměř jakýkoliv svůj názor a většina čtenářů spustila ryk, že Češi přece nejsou závistivci. Z toho lze usuzovat, že drtivé většině lidí je Leoš Mareš více či méně ukradený :-).

0 0
možnosti
K

katkaBK

14. 7. 2008 13:10
Re: Kačenka a strašidla :-)

;-DR^

0 0
možnosti
JD

gagaryn

14. 7. 2008 12:29
***

Ryk

0 0
možnosti
RK

BearBoy

14. 7. 2008 11:05
Tomu chlapci z Berouna to přeji,

vždyť si své postavení na výsluní musel těžce vybojovat v džungli cz šoubyznysu. Lidé ho milují a rádi prominou nějaké poklesky, vždyť kdyby nebyl VIP, tak o tom nenapíší ani v denících poberounska. Je to hodný a chytrý kluk, nakonec taková pěkná reklama v médiích a zadarmo, no nenapij se a neudělej si krapet veselo pro potěchu druhých. Svatbu měl tedy pěknou s oddanou chytrou dívenkou, co ho bude na rukou nosit. Z novin a netu víme o každém šustnutí, tak se nám to líbí a ještě můžeme něco napsat. Takže Leoši, nenech se odradit od ničeho, co Tě napadne, a hodně štěstí v manželství, moderování a bohatýrském životě! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4878x
Novinářka (Český rozhlas - st. Praha a Radiožurnál 90-93, TV Nova 94-98). Od r. 98 podnikám (mediální tréninky a poradenství). Od r. 1990 pomáhám opuštěným a týraným zvířatům (vedu Kočičí Azyl CZ). Od června 2012 vydávám časopis HAF & MŇAU - měsíčník pro všechny milovníky a majitele psů a koček.