Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41a44n 20M47i76c55h86á61l17e21k 3800925803375

Souhlasim s Váma, že to je dementní zábava a to, že to je v baráku ČT o něčem vypovídá.

+2/−1
25.4.2013 12:56

T84o44m26á59š 18Z21e38m31a19n 3215948944975

"..v restauraci, kam mě nedávno odmítli pustit se psem .."

Stačilo dočíst až sem, zatímco honění pixelů na obrazovce nikomu neškodí, pes v restauraci (nikoliv hospodě) skutečně nemá své místo pokud s tím provozovatel nesouhlasí.

+6/−4
24.4.2013 23:28

K61a96t17e93ř46i46n73a 56K64a17š29p17a39r91o20v42á 5140169545952

Kdybyste četl i dál, zjistil byste, jakou to má souvislost - že předtím tam zákaz nebyl, tak mě jen napadlo, že možná někdo ve vedení ČT hodně nemá rád zvířata. Jinak to samozřejmě respektuji a nemám s tím problém ;-)

+4/−6
24.4.2013 23:30

M76a24r70t12i24n 65K87u74l43h81á22n39e81k 4193492869609

jo a řezníky a pracovníky jatek vystěhujeme do geth na okraji města a slušný člověk se o ně neotře ;-D;-D

+8/−3
24.4.2013 19:22

L56í73d72a 72Z96e91m33a83n55o11v65á 1410538935505

Níže mě pan Bobula vyhrožoval, že když nedám odkaz na studii, budu považována za internetového plácala, a to už mě skutečně vyděsilo :-( Tudíž podléhám tlaku, dávám odkaz na několik studií, pánové, počtěte si! :-P

P.S. Drobný poplateček vás jistě při vašem bažení po pravdě neodradí..

http://pss.sagepub.com/content/12/5/353.short

+7/−3
24.4.2013 17:03
Foto

K91a79r41e73l 31B73o22h33á17č90e46k 1241297686604

Takže já si přečetl hned první článek z odkazu a ...divné...tam je v závěru, že nebylo prokázána souvislost mezi hraním elektronických her a chováním dětí :) nebo jsem něco pochopil špatně? ;)

http://adc.bmj.com/content/98/5/341.full

+3/−4
24.4.2013 20:19

L65í29d47a 44Z22e82m70a50n75o58v39á 1580308255945

Asi ne,  jen jste "přehlédl" druhou část věty ;-)

 We did not find associations between electronic games use and conduct problems, which could reflect the lower exposure to games and/or greater parental restrictions on age-appropriate content for games compared with TV

+4/−4
24.4.2013 20:30
Foto

K93a12r17e90l 65B69o85h42á94č23e41k 1531137226414

Nepřehlédl, prostě výsledek je, že souvislost s hraním a problémovým chováním nebyla prokázána ... poněkud neurčitě se statisticky vyjadřují ke určitým délkám sledování televize :)

+3/−4
24.4.2013 20:35

L71í84d48a 42Z27e94m89a76n44o20v43á 1590258785365

Aha, tak to nás halt učili každého jinou angličtinu..:-)

+4/−5
24.4.2013 20:46
Foto

K70a14r42e50l 31B60o80h33á54č28e21k 1251347136494

Výsledky třetího článku například mluví o tom, o čem kocour, tedy také nic ve smyslu, že hraní her zvyšuje agresi :) Zkusím schválně ještě jeden :))

+3/−4
24.4.2013 20:29

L96í31d17a 57Z63e48m80a84n14o61v44á 1850388635935

Zkoušejte, zkoušejte.. ale trochu pečlivěji než při prvním pokusu..

+4/−4
24.4.2013 20:31
Foto

K65a53r91e73l 62B60o30h57á93č30e56k 1601457926294

To už neuhádáš ;) Prostě odkazy nejsou relevantní ... což mně nevadí, já je nepotřebuji ... já si jen s úsměvem pročítal kocourův boj proti větrným mlýnům ;-D Přeji ale hezký večer ... nejde o krev ;-)

+3/−2
24.4.2013 20:36

L72í82d28a 80Z71e61m73a20n26o91v84á 1740788555645

Myslím, že jsem psala, že hraní her podněcuje agresi, ne že ji zvyšuje (jak píšete vy), vnímám v tom rozdíl, možná z toho plyne to nepochopení - každý má v sobě určitou míru agresivity a já jsem přesvědčena, že sledováním "krváků", hraním realistických stříleček apod. dítěti od malička vštěpujeme, že zabíjet je normální akceptovatelný způsob chování, resp. způsob uvolňování agrese.

+2/−4
24.4.2013 20:53
Foto

K16a88r59e91l 66B90o67h40á82č92e46k 1851247386894

Dobře...já nesouhlasím ani s touto tezí :) U zdravého dítěte ani dospělého člověk hraní her nevybudí jeho agresi ani mu nevtiskne nic ve smyslu, že zabíjení je normální :) Dříve se nehrály hry, četli se před spaním pohádky nebo se povídali :) Pak si děti četly samy :) Tady jde jen o jiné médium ... jenže mladší a mladší generace žije stále v "modernějším" světě a prostě vnímá jinak :) Já si vždy jen vzpomenu, jak obdobně znějící názory  na pomezí 70-80 let vysvětlovaly, jak poslouchání rockové muziky budí agresivitu, pak se k tomu později přidal rap... a třeba za dvacet let se děti budou jako ve scifi pohybovat virtuálním prostorem se zbraní v ruce doslova vjemově i pocitově (jako diveři v jednom známém románu) a někdo si s úsměvem přečte, jak jsme tu řešili kmitající obrázky :) Nicméně, jak tu napsal kocour, dá se vštípit agresorovi, aby se vybil ... právě tou hrou :) Ale nepíšu to, abych přesvědčil, ano?:) Píšu to jen jako svůj názor, jiný než ten Tvůj, to je vše :)

+3/−3
24.4.2013 21:03
Foto

K65a61r14e42l 98B69o74h21á70č18e89k 1741457186554

A poslední studie, která se týkala dle názvu her tvrdí, po shrnutí 95 empirických výzkumů se dá v určitých případech, že je vhodné v určitých směrech zařazení videoher do různé výuky ... jen obecně shrnuto :)

+2/−3
24.4.2013 20:33

H70o69n65z36a 38B88o30b61u10l81a 9866689893899

Řeknu to takto - můj syn hraje hru, kde běhá mezi jedoucími vlaky, naskakuje na ně a přeskakuje na jiné. Mám se bát, že to půjde zkusit v reálu? Nepřehánějte!:-/

+5/−5
24.4.2013 16:14

L15í10d69a 77Z27e31m20a62n17o47v73á 1410538505455

Záleží na tom, kolik mu je a jak je inteligentní.

+5/−4
24.4.2013 17:04

J95i30r11k13a 53L13i26b33e23ň55s13k96ý 4712231364979

Výchova k myslivosti, asi.

+2/−2
24.4.2013 12:36

Z10d95e92n49ě97k 37S66t97r43n23a27d 1295290406189

Takže kdyby se ta děvčata bavila střílením virtuálních lidí, bylo by to lepší? Z vašeho článku mám ten dojem, protože píšete dohromady o tom, čím se mládež baví a že vás tam odmítli pustit s vaším chlupatým průvodcem. Možná se pletu, ale pro většinu bojovnic za práva zvířat je pes nebo kočka opravdu mnohem víc, než lidská bytost (je zajímavé, že za práva pavouků, potkanů, much apod. žádná z nich moc nebojuje a přitom kolik z nich je bezdůvodně zabito a kolik z nich žije v nedůstojných podmínkách?).

Druhá věc je vhodnost takové zábavy pro mládež. Tam bych se stavěl za to, že by to mělo být hlavně záležitostí jejich rodičů.

Třetí věc je, kdo to provozuje a jak se to slučuje s jeho posláním. Můj názor je tady jasný a neměnný, ČT měla být zrušena už před dvaceti lety. To, co předvádí za ty prachy rozhodně nestojí.

+6/−7
24.4.2013 7:06
Foto

V86l26a18d95i65m62í54r 43V85o18l38k55o 6500292317239

Nebudu to lepit někam dolů....tedy AD "hry způsobují násilí"

Je jasně statisticky dokázaná korelace mezi hraním násilných her a agresivitou jedince....(korelace = společný výskyt, vzájemný vztah)....doposud nebyla dokázána kauzalita, tj. zda "Hraním agresivita skutečně vznikla a bez hraní by nebyla", nebo zda se jedná o pouhou koexistenci "Tj. agresivní jedinci si vyhledávají násilné hry". Je dokonce otázka, zda hraní již existující agresivitu naopak nesnižuje jako prostředek vybití....např. u sexuálně agresivních jedinců využívají terapeuté právě např. kresleného porna (kde není skutečných obětí, kteří by to točili) a snižují sexuální napětí takto poztižených. Je zcela prokázán pozitivní účinek na SNÍŽENÍ sexuálních deliktů při přístupu k náhradním zdrojům vybití agrese.

Takže ač své děti nevychovávám střílečkami....jsem raději, když něco tvoří, sebevědomé tvrzení zdejších "zvířátkových dam" o nutnosti omezení veřejného prostoru rozhodně nesdílím a patřím mezi ty, co budou podnikat stejně silný protitlak k jejich aktivitám.

Hlupost už tuto společnost připravila o dost svobody....netřeba pokračovat, nebo se jednou svobodně prohlasujem zpět k fašismu.;-)

+17/−5
23.4.2013 15:26

L68í67d48a 46Z73e54m16a32n77o11v81á 1710458265985

A prosím pěkně, kdepak tu zvířátkové dámy zveřejnily "sebevědomé tvrzení o nutnosti omezení veřejného prostoru"?.. :-)

+6/−13
23.4.2013 15:33
Foto

V25l26a88d50i51m37í36r 28V69o54l55k73o 6280842677989

prosím, tvrzení, že VEŘEJNÁ INSTITUCE nemá VEŘEJNĚ takovéto věci ukazovat tu v této diskusi najdete přehršel;-)

+16/−3
23.4.2013 15:37

L58í95d48a 72Z22e96m62a16n15o54v71á 1790668465385

Ok, tak si představíme takovou drobnou modifikaci té hry, jakýsa upgrade. Místo zvířátek tam budou stařečkové a stařenky o holi, sem tam vozíčkář, pár batolat a těhotných žen (za ty bude dvojnásobek bodů, protože to je dva jednou ranou). No a pokud by si někdo dovolil ohradit se proti tomu, aby takováto nevinná hříčka byla financována z veřejných peněz, zřejmě byste to také označil za nepřijatelné omezení veřejných svobod, ve svém důsledku vedoucí k fašismu, že?...:-)

+7/−14
23.4.2013 15:54
Foto

V53l45a65d11i28m32í58r 75V67o94l49k63o 6780742947199

u podobných her bych řešil spíš fakt, že jsou nevkusné a mohou urážet ony stařenky, ciž u slepic, králíků a koček fakt nehrozí.

Představte si, že jsou lidi, co se virtuálně zabíjejí barevnými kuličkami, aby upevnili tým....říkají tomu ti vrazi paintball ...leckerá firma si neuvědomuje, jak riskuje náhlé vraždy mezi zaměstnanci.:-P;-)

+12/−6
23.4.2013 21:15

L82í14d87a 83Z19e38m21a54n53o46v32á 1130238825905

No tak pokud byste řešil hry podle toho, jestli jsou vkusné, či nejsou, a jestli se jimi může někdo cítit dotčen, tak kam se na vás my, zvířátkové dámy, hrabeme ;-D ;-D

P.S. Už je známo složení ideové komise?..;-)

+4/−8
24.4.2013 9:15
Foto

V61l68a35d33i24m51í27r 72V59o94l27k73o 6760122237579

ale já bych je kvůli tom nezakazoval....to jste proboha už z reakcí mohla postřehnout....konstatoval bych, je to nevkus....vyhl se tomu, ale nekafral do toho, zda to smí veřejně někdo provozovat......viz stať o nemožnosti postihovat cokoli nad rámec platných zákonů.....ach jo....s váma zvířecíma urputníkama to nejni jednoduchý;-D

+6/−2
24.4.2013 12:28

L28í30d44a 42Z68e22m92a90n31o42v52á 1270378695895

Podívejte, vy soustavně ignorujete fakt, že se jedná o počin placený veřejnou institucí z veřejných peněz, jak by se vám líbila mnou navržená hra placená z vašich peněz jste se také nevyjádřil (tedy vyjádřil, ale pak to zase popřel) a věc uzavřete "argumentem", že jsme zvířecí fanatici. Tak to je pak celá debata víte o čem..Rv

+4/−5
24.4.2013 17:08
Foto

K50a44r79e96l 46B16o24h98á91č18e37k 1851697616204

:) Kocour jen kontinuálně konstatuje totéž ... že by to nezakazoval :) S krásným indexem urputnosti a mým tichým obdivem ;-D Argumentuje logicky, v klidu ...

+3/−1
24.4.2013 20:12

L89í19d20a 77Z20e19m31a61n57o19v50á 1970628345105

Jenže já se ho neptám, jestli by to zakazoval, já se ho ptám, jestli by to platil! Protože tu hru, o které je řeč v blogu, platí! Já už fakt nevím, jak to líp vysvětlit, nějaká selektivní slepota či co..:-/

+1/−2
24.4.2013 22:30
Foto

K82a91r61e58l 20B59o76h20á15č30e42k 1591827326774

Bez osobních útoků to neumíš?:-)

0/0
25.4.2013 6:49
Foto

N12e82l23a 20P33a30l65o78v60á 6492517806552

R^

0/−1
24.4.2013 19:46
Foto

V96l62a23d61i50m80í58r 59V74o64l41k77o 6390352877989

ke zbytku se nevyjádříte?;-)

+10/−4
23.4.2013 15:38

L17í35d18a 50Z33e88m83a28n11o83v57á 1110468645945

No že jste to vy, dám vám sem jeden odkaz, který tak nějak obsahuje mé vyjádření.

http://hradec.idnes.cz/rozhovor-policejni-psycholog-jan-hubert-fpd-/hradec-zpravy.aspx?c=A130415_1916907_hradec-zpravy_kvi

+5/−11
23.4.2013 15:55
Foto

V96l96a36d38i56m69í66r 94V51o53l47k75o 6940232127969

víte, my bychom asi vůbec nebyli "na různé straně barikády", kdyby jste (teď zastánce omezení hry oslovím hromadně, snad prominete) zůstaly u konstatování, že hra je blbá a výzvy, ať ji rozumní lidé bojkotují..dal bych dokonce palec nahoru a souhlasil (asi nevěříte, ale je to tak)..fakt, že to od začátku nabralo konfrontační tón, "je škodlivé" a tedy je třeba to "zrušit, zakákat, stáhnout"....to spláchlo do stoupy....svoboda totiž musí zahrnovat práva i pro blbce...jinak hrozí, že "chytré názory" budou jen ty "vůdcovy";-)

+7/−3
23.4.2013 21:34
Foto

V21l25a55d71i65m33í78r 70V48o61l75k96o 6540832607339

zakázat...;-)

+6/−1
23.4.2013 21:35

K46a17t70e20ř44i83n43a 61K41a40š93p47a36r76o67v72á 5390289345312

Myslím, že to poněkud překrucujete - můj blog je o tom, že na půdě veřejnosprávní instituce je podle mě krajně nevhodné, aby děti stříleli na zvířata (byť virtuální). Zkuste si všimnout, že zcela jasně v závěru píšu, že v soukromé hospodě bych to považovala za ne/vkus majitele (akorát už bych tam prostě nešla - to by byl můj protest). Ale veřejnoprávní instituce by se dle mého názoru neměla chovat jako soukromá firma.... Ale to tady pořád opakuju dokola a dokola... ;-)

+8/−6
23.4.2013 22:52

L75í26d43a 30Z10e81m54a95n46o30v86á 1790428125915

...a, řečeno slovy klasika, je to marný, je to marný, je to marný...:-)

+4/−5
24.4.2013 9:17
Foto

V60l61a70d65i27m77í28r 94V96o60l49k52o 6230402107799

marný je ten váš zvířecí fanatismus a urputné přesvědčení, že když VY něco považujete za špatné, tak to musí z veřejných očí pryč.;-)

+6/−5
24.4.2013 12:29
Foto

K21a62r60e51l 90B21o34h89á57č13e10k 1581497786414

;-D V indexu urputnosti vedeš R^

+2/0
24.4.2013 20:13
Foto

K75a69r58e89l 53B44o30h72á80č33e12k 1121307296694

Hmm...přečetl jsem si i tenhle odkaz a připravil se na argumentaci ve smyslu, že policejní psycholog je jen názor navíc, ale ve smyslu tématu ani nemusím...on říká pouze "Některé děti ještě nedokážou rozlišit mezi skutečností a virtuální realitou" ... což je totéž, jako když řeknu, že zdravé děti hraní her nijak neovlivní :) tedy také pasé ;)

+1/0
24.4.2013 22:22
Foto

K91a44r94e38l 74B55o52h54á87č60e13k 1311867846114

A ještě tohle tvrzení psychologa z odkazu bych tepal do kamene: "Pokud má dítě dispozice k nepřiměřeným reakcím, projeví se to často v pubertě, což je kritické období. Na geny a vrozené dispozice hodně věřím, prostředí a výchova člověka úplně změnit nedokážou. Čím více se člověk svojí vrozenou genetickou výbavou odchyluje od normy, tím méně se dá ovlivnit prostředím nebo výchovou."  

Z toho už naprosto jasně vyplývá, že zdravé dítě/hraní her/agresivita   ...prostě neplatí :)

+1/0
24.4.2013 22:27

V58l45a17d16i15m32í50r 58L76o77u18d41a 8407807986762

R^R^R^

+3/0
23.4.2013 15:52

O39n61d82ř57e57j 14V60e28s38e54l82ý 7739877941979

Tedy vážně, měli byste se přestat zabývat s prominutím kravinama.

Jako malý jsem hry hrál asi jako většina mých vrstevníků a rozhodně nemám v úmyslu běhat po městě s rotačním kulometem a kropit poklidné spoluobčany. hraním her to tedy asi nebude.

Skoro se mám chuť zeptat, na co se asi tak vymlouvali předkové, kteří kosili zvířenu ve velkém a zvláštní jim to nepřislo. Co zvířenu,  kteří kosili sebe sama navzájem. A co taková 2.světová válka, to hry nebyly a pěkné věci se tedy neděli ani omylem.

Skoro bych také chtěl vidět stovky generací našich předků, co by našemu přistupu říkali oni. Asi by padli smíchy na zem a tam se tím smíchem uchehtali k smrti.

A to prosím pěkně nemám nic proti slušnému zacházení s lidmi a zvířaty.

+15/−9
23.4.2013 11:42

L22í65d75a 10Z61e53m53a50n61o59v13á 1230388975265

O tom, že agresivní a násilné počítačové hry podněcují agresivitu a násilí, a u dětí zvláště, se už mezi odborníky nediskutuje. Je to prokázané.

A moc nerozumím, co jste myslel tím odkazem na stovky generací našich předků, každopádně za sebe říkám, že oni mi následováníhodným vzorem opravdu nejsou, takže ať se klidně uchechtají.

+7/−14
23.4.2013 11:51

J89a70r40o12s98l69a67v 56B56r75ü71m29m21e17r 7194833826

Kdo a kdy to prokázal? Nikdo a nikdy, maximálně nějaké studie běží, nic více.

+13/−5
23.4.2013 12:32

L75í26d64a 86Z89e29m49a72n25o33v84á 1410678425305

No prokázaly to právě ty studie, ehm...

+4/−13
23.4.2013 12:42

M25a38r83i24á26n 41B28é35r92e53š 1672902776704

Tak sem dajte nejaký relevantný odkaz na tie štúdie. Sám som zvedavý na tie výsledky.

+11/−5
23.4.2013 12:52

L77í34d95a 71Z23e93m88a34n10o65v85á 1980448655495

Vygooglujte si to, je to snadné. A taky si vygooglujte články o osobnostech masových vrahů - střílečů v USA.

+5/−10
23.4.2013 14:13
Foto

D51a27n71a 60H54a86n92g80e26b39r24a84u48k 7931199642329

Sileny strelec s Winenede v Nemecku, ktery postrilel pul skoly, mel tyto hry taky jako jednnou zabavu. Pak sel do sklepa pro tatinkovu flintu a uskutecnil to v realite.

+6/−11
23.4.2013 14:32

M76a58r30i44á59n 40B11é56r31e79š 1722442716984

Ešte raz - relevantné odkazy na štúdie, ktoré dokazujú priamu súvislosť medzi strieľaním zvierat v hrách a potom násilnou trestnou činnosťou v pozdejšom veku. Ďakujem.

+6/−2
23.4.2013 14:58



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.