Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
2

25474x

2. 10. 2009 0:05
Nelzete !

To o tech volbach,ze by byly davno zakazany kdyby mohly neco ovlivnit jste cetla v jednom prispevku ode mne,ale v zadnem pripade nejsem vas kamarad!

0 0
možnosti
KK

Katka B.K.

6. 10. 2009 9:59
Re: Nelzete !

třeba nejste takhle vtipný sám, mně to prostě řekl kamarád - a vy jste u toho rozhodně nebyl. Mimochodem, od té doby jsem to slyšela už asi 10x, ono se to docela šíří. Pochybuji, že vy jste to vymyslel - jistě jste to také někde slyšel, já se k tomu aspoň přiznala veřejně a na nic si nehraju ;-)

0 0
možnosti
E

editi

29. 9. 2009 20:46
Většina z nás

si pamatuje na nadějnou mladou redaktorku z Novy, která měla možnost hned od počátku něco změnit. Co udělala tenkrát? Nic. Dokud mohla, tak se účastnila devastace demokracie směrem k tomu, co dnes, když už tam není, kritizuje. Bohužel. ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
KK

Katka B.K.

29. 9. 2009 22:32
Re: Většina z nás

To si děláte legraci??? Takže za současný politický humus můžou novináři - nebo snad přímo já osobě?? Asi nevíte, že reportér zpravodajství o dění především INFORMUJE, ale nemůže ho sám ovlivňovat či "měnit" - to je značný omyl a kdo by to dělal, nebyl by dobrým reportérem. Ze své "moci TV tváře" jsem se snažila pomoci v jediném případě, a tím je téma ochrana zvířat proti týrání.

Nikdy jsem nikomu nepoklonkovala a nešvary jsem vždy zveřejňovala - když jsem se o nich dozvěděla. Zásadní rozdíl ale je, že tehdy to občas i zabralo - ale dnes už to, že se lumpárny ukážou v TV, s nikým moc (nebo spíš nic) neudělá - bohužel.

0 0
možnosti
ML

meyla

29. 9. 2009 19:34
godot neprijde, mesias take nedorazi, je mi lito...

Myslím, že opomíjíte skutečnost, že politici jsou prostě a jednoduše sociologickým zrcadlem naší společnosti. Prosadili se v rámci stran (ať už se vám to líbí či nikoliv) a ti z nás, kteří volili, si některé z nich vybrali, aby tuto společnost politicky vedli. Řešením tedy není čekání na Mesiáše či Godota (jinými slovy na ty „mladé & nezkažené“, kteří by však byli dostatečně zkušení = oxymoron), nýbrž změna volebního systému z poměrného na většinový. Kandidáti by se neutkávali ve stranických primárkách, ale v rámci volné soutěže na trhu. Podle mého odhadu by se tak v parlamentu rozšířil počet politických stran (viz Senát), strany by více dbaly na kandidaturu lepších, silnějších (= na trhu prodatelnějších) kandidátů  a vítězná strana by měla možnost nejen sestavit vládu, ale i bez koaličních kompromisů 4 nebo více let vládnout. Pokud někde existují ti lepší, v tomto systému by se možná prosadili. Vaše vize o godotech je, promiňte, naivní a nereálná.

0 0
možnosti
KK

Katka B.K.

29. 9. 2009 19:37
Re: godot neprijde, mesias take nedorazi, je mi lito...

na "naivní vize" jsem už fakt moc stará ;-) Ale myslím, že šanci by opravdu měli dostat mladí a nezkažení - NIKDE nezmiňuji "zkušení" - právě naopak, dle mého názoru je "zkušenost" naopak svým způsobem na škodu - právě proto, že ti současní jsou na můj vkus až moc "zkušení.

Věřím spíše v nové posily - např. mladé lidi, kteří studují politologii a mají ještě ideály. My "staří" (je mi 41) jsme už o ideály BOHUŽEL přišli ;-)

0 0
možnosti
JK

holkazhane

29. 9. 2009 19:26
No zní to jako utopie

ale bylo by krásné tomu věrit. Mít naději, že tahle politická mizerie může skončit. Je to tak zahnilý rybník, že do něj vtéká čistý potok našich nadějí a vytéká páchnoucí močůvka. Pak by bylo nasnadě rybník vypustit, vyčistit od nánosů a znovu napustit. V Německu sice slabě a přeci dali návod - nevollit ty velké, zkorumpované molochy s tunami másla na hlavě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4878x
Novinářka (Český rozhlas - st. Praha a Radiožurnál 90-93, TV Nova 94-98). Od r. 98 podnikám (mediální tréninky a poradenství). Od r. 1990 pomáhám opuštěným a týraným zvířatům (vedu Kočičí Azyl CZ). Od června 2012 vydávám časopis HAF & MŇAU - měsíčník pro všechny milovníky a majitele psů a koček.