Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SID09

3. 6. 2009 14:57
Tak se mi zdá

že je to na vás hodně poznat, že jste se dlouho přiživovala na politice a novinaření. Prostě to máte všechno tak mírně demagogicky šmrcnutý.  Někteří vám možná uvěří. Já ne ! ;-O!

0 0
možnosti

Katka B.K.

3. 6. 2009 20:58
Re: Tak se mi zdá

Já nikoho nepřesvědčuji. Na své blogi si prostě píšu, co chci a není pro nikoho (ani pro vás) povinné o číst ;-)

1) nikdy jsem se neživila a dosud NEŽIVÍM politikou

2) novinařinou jsem se živila (nikoliv "přiživovala") a jsem na to docela pyšná. Zazžila jsem coby novinářka dělení federace a další zásadní události. Byla to skvělá zkušenost.

Narozdíl od vás zde píšu (i v diskusi) pod svým plným jménem.

0 0
možnosti

saimmi

3. 6. 2009 9:45
souhlas

naprostý souhlas s článkem.

rozhodla jsem se, že již nebudu volit ODS, neboť jsem zjistila, že mi jednání ODS nevyhovuje. Při průzkumu různých stran,jsem objevila stranu, která mi po všech stránkách vyhovuje a tu také budu volit - jak do EU tak i v podzimních domácích volbách - Strana svobodných občanů.

0 0
možnosti

h@luzak

3. 6. 2009 10:54
Re: souhlas

Také jsem volil ODS a také budu volit SSO. Ale do SSO také vstoupím. Rád si např. od vybraného kandidáta do EP nechám vysvětlit souvislost jejich dřívějších aktivit/postojů s idejemi SSO. Také nechci, aby SSO skončila jako DEU či později US-DEU.

0 0
možnosti

kuba.s

2. 6. 2009 23:12
Souhlas

plnej souhlas.:-)[>-]R^!

0 0
možnosti

Liška13

2. 6. 2009 18:17
Kateřino a ohledně Vaší činnosti kolem útulků,

čím jste se řídila ohledně útulku na Palmovce? Nikdy tam nikdo nebyl, návštěvy bylo třeba si vždy domluvit předem, a jak to dopadlo? Škoda mluvit. I to je vizitka strany, kterou propagujete?

0 0
možnosti

Liška13

2. 6. 2009 18:44
Re: Kateřino a ohledně Vaší činnosti kolem útulků,

ááá, tak to se už asi nedozvíme. co se dá dělat.....

0 0
možnosti

jirkaknop

2. 6. 2009 18:07
Víte,že jsem jednou snědl psí konzervu?

Byl jsem jako cca 8leté dítě na táboře v NDR. Měli jsme trochu hlad z těch blivajzů,co nám vařili (řízek se sirupem atd.). Tak jsme v obchodě uviděli levné konzervy. Jenom nás udivilo,že si tam dali takové pěkné obrázky psů a koček. Ta konzerva byla chutná,ale při diskuzi jsme zaváhali,jestli přece jenom do těch konzervnedávají psy. Vedoucí nám ale vysvětlil,že jsou to konzervy pro psy.. Potom už jsme je nekupovali.

Měl jsem psa z útulku , tak jsem to snad napravil a nebudu ve Vašich očích ten necita,co jí psům žrádlo..

0 0
možnosti

Katka B.K.

2. 6. 2009 20:13
Re: Víte,že jsem jednou snědl psí konzervu?

psí a kočičí konzervy jsou často mnohem kvalitnější, než ty "pro lidi". Já je zatím nezkoušela jíst, ale mnohé opravdu vypadají docela lákavě ;-)

0 0
možnosti

jirkaknop

2. 6. 2009 17:55
Klidně bych vás volil

ale to byste nesměla psát o ekonomice. Toto mi vadilo na všech stranách - každý se domnívá,že všemu rozumí. Zatímco v mojí práci se musím rozumět a teprve potom si mohu troufnout se domnívat,že něco umím.

0 0
možnosti

h@luzak

3. 6. 2009 11:00
Re: Klidně bych vás volil

Nevím o tom, že by Kateřina Bouda Kašparová kandidovala..? Stranu vedou a do EP kandidují jiní (ne že bych k vybraným neměl výhrady ;-) ). Podle stránek (http://www.svobodni.cz) je Kateřina Bouda Kašparová mediální zástupce strany. Například předseda SSO Petr Mach - je inženýr a doktor ekonomie, je vám to málo, když mu je 34 roků..? Pokud máte pochybnosti, začtěte se do jeho diplomky a disertační práce, má je obě na jeho webu..

0 0
možnosti

davud

2. 6. 2009 17:54
Hezký článek

Je to pravda, člověk vážně volí jen to nejmenší zlo... Taky budu volit mimoparlamentní stranu.

0 0
možnosti

stanikgor

2. 6. 2009 17:51
Oko bere...

Já rád kartičky,rád očko,oko bere a proto hodím 21.Poprvé od roku 89,ale jiná možnost neexistuje....

0 0
možnosti

Katka B.K.

2. 6. 2009 17:53
Re: Oko bere...

ale fuj - k té poslední větě. Jinak osobní rozhodnutí je vaše věc, ale s komentářem nesouhlasím

0 0
možnosti

Liška13

2. 6. 2009 17:32
já si s dovolením

dovolím ten luxus myslet si, že Vaše strana nemá na to, aby toho druhého od koryta odtlačila.

0 0
možnosti

Katka B.K.

2. 6. 2009 17:37
Re: já si s dovolením

pokud myslíte, že jediným volebním programem je odtlačit jinou od koryta, pak určitě nejsme ta správná strana od vás, to musíte k modrým či oranžovým :-/

0 0
možnosti

lunak

2. 6. 2009 16:51
To vám to ale trvalo

než jste přišla k rozumu .... (bývalý kolega z tisku)

0 0
možnosti

Katka B.K.

2. 6. 2009 16:53
Re: To vám to ale trvalo

nojo ;-) a to nejsem blondýna

Zdravím kolegu - kdo jste?

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4878x
Novinářka (Český rozhlas - st. Praha a Radiožurnál 90-93, TV Nova 94-98). Od r. 98 podnikám (mediální tréninky a poradenství). Od r. 1990 pomáhám opuštěným a týraným zvířatům (vedu Kočičí Azyl CZ). Od června 2012 vydávám časopis HAF & MŇAU - měsíčník pro všechny milovníky a majitele psů a koček.