Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nebyl v balíčku kožich, že ne? ;) Klid...jen vtípek :) A souhlas...někdy jsou doručovatelky na zabití :)

1 0
možnosti

On někdo ještě využívá služeb České pošty ???

Nikdy, opakuji nikdy mi nebyl balík doručen, pouze oznámení ve schránce.

Veškeré stížnosti pouze ztráta času !! 

Jedinýn řešením, kde to jde , využívat služeb konkurence. ( PPL, DHL,Toptrans .............) !!!

1 0
možnosti
Foto

Využívá, kdybyste viděl ty fronty!;-D

0 0
možnosti

Jasně. Ono je zajímavé, že si většina občanů myslí: "Podám si balík, nebo dopis, ONO SE TO NĚJAK UDĚLÁ, a pak dopis / balík dojde."

Nikdo neřeší to, že tam jsou stejní lidé, jako ostatní a to "ono se to nějak udělá" musí udělat právě oni.  Víte například, co všechno se musí udělat s balíkem,  aby Vám mohl přijít? V kolik lidé musí vstávat? Že před Vánoci vstáváte ve 3.45, domů se vrátíte cca kolem 22.00, nemůžete jít pryč, i když hrozně chcete, nevíte zda, dostanete zaplacené přesčasy, takže tam jste jen tak, aby Vám mohly dojít dárky, co jste si objednali na internetu?

A pokud mě něco irituje, tak to, že někomu se stane špatná zkušenost, ale už za to může CELÁ pošta! Ono denně přijde několik desítek tisíc balíků / dopisů (ne-li více), ale jeden nedojde - například i z důvodu, že někdo zadá špatnou adresu (tím pádem je to nedoručitelné) a už jsou špatní všichni, co dělají na poště a pošta je nespolehlivá...

Ano, také jsem dříve nadávala na poštu,jak je to strašné a tak dále. Pak jsem tam šla na brigádu. A to bych doporučila nejen Vám, ale i ostatním. Opravdu, změnila jsem názor a dostala nový pohled. Už to neberu tak, že "ta zk*rvená pošta to zase po*rala", nýbrž tak, že tam dělají pouze lidé, jako jsem já, nebo Vy a tak,jak jsem omylná já, tak jak jste omylná Vy, přesně tak jsou omylní i oni. ;-)

2 1
možnosti
Foto

Lucie, ale to že se s doručením např. obálky nebo balíku musí udělat mnoho úkonů zřejmě nikdo nerozporuje. Je to ale PODNIKÁNÍ pošty a my (občané) ji platíme za to že funguje (ne)kvalitně. Pokud byste chtěla argumentovat cenou zásilky, tak bych ráda uvedla, že nejen cena za doručení zásilky, ale hlavně státní dotace (které jdou z kapes nás všech) pošta dostává, aby své služby zvládala tak jak má. Bohužel občas se to zvrtne a člověk nemá v podstatě velkou možnost cokoliv reklamovat.

3 0
možnosti

J70i14ř64í 43K95v72ě46š

24. 9. 2015 16:10

Zásilku označenou jako Doporučeně může skutečně převzít každý, kdo se nachází na doručovací adrese, zpravidla tedy samotný adresát či příbuzný (dítě, manžel, rodič..) ev. zaměstnanec firmy, jde-li o firmu. Doporučeně neznamená a nikdy neznamenalo, že by danou zásilku mohl převzít výhradně adresát - na to jsou služby Doporučeně do vlastních rukou a Doporučeně do vlastních rukou výhradně jen adresáta.

Co mě ale zaráží je, že zásilku určenou firmě pošťačka předala bez razítka firmy. Otázka ale je, jestli skutečně šlo o zásilku určenou firmě - bylo-li totiž v adrese uvedeno jako první Vaše jméno a až potom název firmy, jde o zásilku určenou Vám, nikoli firmě, a pak razítko ani potřeba nebylo.

1 0
možnosti

Byla tam uvedena JEN firma. Slečna doručovatelka si bohužel nevzpomíná, komu to dala.. Navíc ten den jsme v baráku byli dva - nikdo se ani nenamáhal na nás zazvonit, prostě to dala bůhvíkomu bůhvíkde.

1 0
možnosti
Foto

Pošťačky už nejsou hodnoceny za to, jak roznášejí poštu, ale za to jak plní produkty partnerů. Tj. prodej pojistek, úvěrů, zakládání kont atd.

A dobrá rada, kterou dostal můj známý advokát.  Nejste spokojen s naší službou?  Tak změňte poštu.

2 0
možnosti

Ale je to pravda. Také nerozumím těm mudrlantům, co jen nadávají,ale budou služeb využívat dál. To je to samé, jako s obchodem, s hospodou - nejsem s jejich službami spokojená,  už tam nepůjdu. ;-D

0 1
možnosti

Z toho si nedělejte. U nás je vždy někdo doma, ale najdu lísteček, že máme něco na poště. Je zajímavé, že schránka je pod zvonky. Horší´je, že dosti často nemáme ouřední poštu doručenu, přesto, že máme ostrahu 24 hod,  7 dní v týdnu a máme vlastní PSČ. Je zajímavé,. že ostatní políčkové ji bez priblému doručí

0 0
možnosti

Kdyby davali doporucene zasilky jen adresatovi, nemusela by existovat zasilka do vlastnich rukou. To Vas nenapadlo?

2 0
možnosti

Mně by bohatě stačilo, kdyby mi dali oznámení o zásilce do schránky (když třeba zrovna nejsem doma), a ne že to dá na potkání komukoliv na ulici před naším domem...

1 0
možnosti
Foto

U nás pošta zásadně doporučené zásilky nedoručuje, pouze vhazuje do schránky oznámení o uložení na poště. Veškerá snaha o nápravu marná. Zkusil jsem si domluvit s vedoucí doporučených zásilek doručení v určitý den. Co myslíte - přinesla to paní poštovní? Správně, nepřinesla. Nikde nic. A opět: stížnosti, rozčilování..... všechno marné.

Místo snahy o zlepšení služeb pošta shání možnosti zvýšení tržeb - možná by objednané cigarety nebo alkohol doručili až do bytu. Možná....

3 0
možnosti

Přesně tak - kdyby nevymýšleli blbosti (obchody s kdečím) a věnovali se své práci = doručování zásilek, udělali by nejlíp...

2 0
možnosti

Nase postacka taky nedorucuje, ale jen oznamuje. A to i presto, ze vsichni, krome ni, se dozvoni a doma v tu dobe bbylo alespon 5 lidi. Kdyz jjsem jji zavolal a poprosil, at mi to donese (ma to z posty asi 200m) tak byla jen sprosta. Zkusil jsem jeste stiznost - cekal jsem, ze ji nekdo z nadrizenych zavola a rekne, at mi to teda donese, ale takhle to nefunguje. Do 30 dnu mi poslali mail, ze to vysetrili a ze je vsechno OK

1 0
možnosti

V44á97c44l53a50v 27M44i15k15o

24. 9. 2015 14:43

Nejste zřejmě sama, ale je velmi dobré a užitečné, že jste se veřejně s tím podělila. Hold "Česká pošta" má v tomto ohledu monopol a chybí u nás tolik potřebná konkurence - i ceny za předražené služby by pak klesly. Tak nezbývá paní Kašparová než doufat. Přejí Vám, aby jste se zásilky dočkala. Jinak ode mne karma R^

2 2
možnosti

P49a78v84e26l 49V51é70b95r

24. 9. 2015 16:47

Mínus vám, kvůli vašemu nesmyslnému vyjádření nedám, ale dám vám poučení:

hold - pocta

holt - zkrátka, prostě (kupodivu toto slůvko slovníky neznají)

Komu jste vzdával poctu? České poště? To snad ne!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS