Diskuse

Poker není hazard

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

muf211

3. 1. 2012 22:08
hazard

zdravim,

poker samozrejme hazard je, protoze vy ta esa do desitek muzete prohravat klidne cely zivot. Pravda, reknete mi, ze zakon pravdepodobnosti vam dlouhodobe zarucuje nejakych 80%, jenze problem je v tom, ze on vam ten zakon pravdepodobnosti nezarucuje vubec nic a tech allinu muzete prohrat klidne 100 za sebou. Je to sice nepravdepodobne, ale stat se to muze a proto zde hovorime o hazardu. Jediny, clanek, pro koho poker hazardem neni jsou herny a poradatele turnaju ;)

0 0
možnosti

Katka K.

7. 1. 2012 14:13
Re: hazard

NENÍ to hazard - neboť já rozhoduji, jak s kartami, které dostanu, naložím - jestli je budu hrát, nebo ne. Pokud by to bylo JEN na "náhodě", těžko by mohli někteří pokeroví profesionálové vyhrávat opakovaně velké turnaje...

0 0
možnosti

James_Hetfield_is_the_King

6. 12. 2011 15:43
desítky do raket

ale i v takovych suck-outech je prece puvab te hry...nesmime zapomenout, ze je to porad karetni hra...a i kdyz je tam nahoda minimalizovana tak jako v zadne jine karetni hre, porad existuje...ale povazovat poker za hazard je pochopitelne nesmysl...dovednosti nezbytne k pokeru jej zcela odlisuji od tupeho mackani knofliku na bedne...k tomu zadna zvlastni dovednost potreba neni...:-)

1 0
možnosti

vlasan_acs

7. 12. 2011 9:36
Re: desítky do raket

desítky držej víc než cokoliv jiného :-)

0 0
možnosti

AndroidAplikace.cz

6. 12. 2011 11:06
Dík za článek

Děkuji Vám, Kateřino, za čtivý článek.

Problém ale je v tom, že je téma bráno příliš povrchně. Kdo nikdy poker nehrál nepochopí o co v něm jde a bude stále tvrdit, že se jedná o hazard.Na druhou stranu, kdyby jste napsala podrobnější článek tak ho "neználci" asi nepřečtou až do konce.

Přecijen vysvětlování, že v turnajích se platí startovné (buy-in) a prvních X míst dostává finanční odměnu stejně jako je tomu např. u tenisu a golfu, pochopí málokdo. O "bankroll mangementu", varianci, pot odds, strategii a stálému učení se ani nemluvně.Kdo dodržuje víše popsané jistě není hazardér a z dlouhodobého hlediska je i v profitu.

Na názory lidí kteří se ani neobtěžují do  problematiky pokeru nakouknout, nemá cenu reagovat.

Hodně úspěchů přeje Kuba.

1 0
možnosti

AndroidAplikace.cz

6. 12. 2011 11:08
Re: Dík za článek

* "výše popsané" ;-)

0 0
možnosti

Alessandro9

6. 12. 2011 9:33
Páteční MEGA celebrity

Dobrý den Kateřino,

bylo mi potěšením se s Vámi v pátek potkat u stolu. Jak jste nakonec dopadla? Dobrý článek, hodně štěstí a někdy zase u stolu nashledanou... ;-)

PS: hned jak jste přisedla ke stolu, tak jsem Vás poznal, bylo mi potěšením... R^

0 0
možnosti

Katka K.

6. 12. 2011 18:03
Re: Páteční MEGA celebrity

To je milé ;-) a kterej vy jste? Pan Jaroušek?

0 0
možnosti

Anti52

6. 12. 2011 1:05
Poker samozřejmě hazard není

Kdyby to byl hazard, nebylo by možné si touto hrou dlouhodobě vydělávat. Ano, v jednom turnaji může vyhrát kdokoliv kdo zná pravidla (ač je velice nepravděpodobné, že hráč, který hraje poker poprvé, zvítězí), ale dlouhodobě bude rekreační hráč, který zná jen pravidla, prohrávat, zatímco pokročilý hráč vyhrávat. Porovnání pokeru a rulety je úplně mimo mísu, každý kdo někdy poker hrál, musí potvrdit, že v pokeru záleží hlavně na rozhodnutí konkrétního hráče a ne na náhodě jako u rulety. Myslím že zdejší kritici jen závidí, že si někdo dokáže vydělat (a to i několikanásobně víc než u normálních povolání) něčím, co ho/jí baví. Poker je o štěstí, ale i o umění odhadnout soupeře, zahrát své karty jako by byly úplně jiné než ty, které má, poker je o vytrvalosti, trpělivosti, strategii a o mnoha dalších faktorech, které společně vedou k úspěchu. Oproti tomu jediným faktorem, který hraje roli u rulety, či u jiné hazardní hry, je štěstí.

1 0
možnosti

vlasan_acs

5. 12. 2011 10:19

šel včera all-in, když nás bylo 5 (brali 4), byl jsem na shortstacku a blížil se BB,tak jsem to tam švihnul s J9, proti mě AA. Flop 99J :)

0 0
možnosti

gil.ga.mes.

5. 12. 2011 12:17
Re: JÁ

... a na turn přišlo "A";-)

0 0
možnosti

moje.maličkost

4. 12. 2011 13:12
Hezký článek

Jsem taky jen holka samouk co hraje online a občas s kamarády...a když se snažím tak se daří. Párkráte jsem vypadla tak že jsem byla naštvaná protože jak známo river=killer. ale když jsem rozvážná a klidná, téměř vždy se daří...takže žádná náhoda jako taky tvrdí ti co to viděli max. ve zprávách z posledního WSOP

0 0
možnosti

kubiscz

1. 12. 2011 12:01
obdiv autorce

Obdivuju vás, jak tu poker bráníte, že to není hazardní hra. Zajímalo by mě na jaké úrovni hrajete? Osobně si myslím, že poker hazard je. A to do jaké míry je dáno tím, s kým hrajete. Pokud hrajete s lidmi co poker neumí je to velký hazard, pokud s profesionály, dá se mluvit o dovednostní hře

0 0
možnosti

Katka K.

1. 12. 2011 15:44
Re: obdiv autorce

hraji normální turnaje s normálními lidmi a každý hrajeme, jak umíme ;-) turnaj mi rozhodně jako hazard nepřijde, cash game k tomu možná mají více nakročeno, ale je každého věc, co si zvolí (ty já nehraju, zkusila jsem si jednou za dolar online a neláká mě to víc)

0 0
možnosti

_muffin_

30. 11. 2011 23:40
Jak muze nekdo srovnavat

vyherni automaty s pokerem. Vsak to je na hlavu. Automat uz od sveho nazvu je stroj s programem. Poker hraje clovek proti cloveku.

Jinak kazdy muze byt v pokeru uspesny na nejake solidni urovni, ale stoji to hodne casu. Urcite zacatecnik nepujde hrat nejaky turnaj s buy-inem 10.000 ale zacne na turnajich kde se vklada rekneme 200-500kc a postupne se uci. Jak strategii, tak cteni soupere, atd.

A nikdo mi nebude rikat, ze poker je hazard, protoze u pokeru si za svuj uspech muzu ja sam svym rozhodovanim.

0 0
možnosti

Katka K.

1. 12. 2011 0:34
Re: Jak muze nekdo srovnavat

R^R^

0 0
možnosti

xychteen

30. 11. 2011 17:51
Hm.

Já mám tedy radši bridž, o kterém se již léta tvrdí, že je to jediná karetní hra, kde se dá náhoda jakžtakž eliminovat. A přitom se i tady najdou řemeslní hráči, podvodníci a trubky schopné prohrát jachtu i s manželkou (i když to možná udělá naopak ne-trubka :-)). Myslím, že když si zahrajete s někým, kdo ví přesně, co máte v ruce (o příčinách nespekulujme), tak jsou vaše "rovné šance" rázem křivý jak stařenin hrb, protože už nemáte žádnou šanci vybruslit z bryndy dobrou sehrávkou....

:

...ale váš názor pochopitelně respektuju - a klidně zahazujte AK do alelujá :-)

0 0
možnosti

Edmund Černá Zmije

30. 11. 2011 18:01
Re: Hm.

Tak sportovní bridge eliminuje náhodu tak, že porovnává výsledky partií různých dvojic s totožným rozdáním karet. To funguje docela dobře.  R^

0 0
možnosti