Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

Jana3

20. 2. 2011 0:15
To je tedy úroveň

Mám pocit, že jste kdysi byla normální soudná novinářka, ale toto ?Nemáte žádné informace o JM a jenom tlacháte, abyste se zalíbila p. Mlejnskému a spol. Asi jste jim nějak zavázaná,ale proto nemusíte šířit Vaše bludy. Je mi Vás líto.Ale každý jsme ŇÁKÝ.Rv

0 0
možnosti
KK

Katka K.

11. 2. 2011 14:44
tak jsem holt šlápla někomu na kuří oko...

před chvilkou mi volal pan Štyler z opozice a zjevně nebyl článkem potěšen... Nebo jsem se snad měla leknout, kde tak rychle na mě vzali číslo? ;-) Zajímavé metody opozice v Praze 11.... uvidíme, co bude dál.

0 0
možnosti
JR

QWERTZCZ

10. 2. 2011 23:15
Hodně slabé

Rv Asi tak jediné, co se dá ke článku dodat

0 0
možnosti
JM

Maraiser

10. 2. 2011 11:28
Jsem zmaten

Paní Kašparová, máte pravdu v tom, že byl starosta Mlejnský perfektně připraven, ale mně stále chybí zdůvodnění, proč obvinil ze sledování své osoby TOP09. Bárta přeci doznal, že sledování jde na vrub pana Pertlíčka, takže starosta na podzim účelově lhal? Ceny pozemků - mankote vážně si myslíte, že prodávat pozemky na JM za 1500,- na metr je normální? To snad někde v HorníDolní. Určitě se na tom dala získat podstatně vyšší cena. Ani byty se neprodávají za znalecký posudek, ale vždy o řád výš, protože na nich chce majitel vydělat. A radnici taky musí jít o zisk. Jinak přeji hezký den:-)

0 0
možnosti
KK

Katka K.

10. 2. 2011 13:11
Re: Jsem zmaten

díky za názor, k dotazu ohledně pozemků - nejsem realitka, takže nedokážu fundovaně odpovědět. Mně na tom zasedání zaujaly např. (pro mě nové) informace, kterak současná opozice v době, kdy šéfovala radnici, den před volbami honem rychle podepisovala smlouvy o pronájmech obecních pozemků a co se kolem toho všechno dělo.

I ty prodejní ceny tam starosta dost obšírně vysvětloval, ale omlouvám, nejsem schopna to reprodukovat, opravdu tomu nerozumím ;-)

0 0
možnosti
K

kmotr2

10. 2. 2011 7:58
nejsem

z Prahy, ale tohle jsem náhodou sledoval a musím říci, že nemáte pravdu . Z dostupných  faktů jednoznačně vyplývá, že jedině Mlejnský mohl zadat špehování a sledování politiků, připadalo mi, že ho na tiskovku připravovali stejní právníci jako Bártu, tedy stejně špatně. Tak jako se odkopal Bárta před veřejností tak i Mlejnský .....Rv

0 0
možnosti
KK

Katka K.

10. 2. 2011 10:14
Re: nejsem

tak jsem asi sledovala jiné zasedání a jiné noviny, ale já opravdu dosud žádný důkaz neviděla....Mimochodem, nepíšu o tiskovce, ale o jednání zastupitelstva, tak jste možná opravdu byl někde úplně jinde, než já ;-)

0 0
možnosti
D

dondon

10. 2. 2011 6:22
Po takhle servilním "článku"

pan starosta určitě přijde a nějaký ten peníz na zvířatka taky najde. Dobrá práce Rv;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4878x
Novinářka (Český rozhlas - st. Praha a Radiožurnál 90-93, TV Nova 94-98). Od r. 98 podnikám (mediální tréninky a poradenství). Od r. 1990 pomáhám opuštěným a týraným zvířatům (vedu Kočičí Azyl CZ). Od června 2012 vydávám časopis HAF & MŇAU - měsíčník pro všechny milovníky a majitele psů a koček.