Největší bordel - Česká pošta!

Myslíte si, že když pošlete dopis nebo jinou zásilku DOPORUČENĚ, že ji opravdu obdrží ten správný adresát? Pak jste hluboce naivní - jako jsem byla do dnešního dne i já...

Objednala jsem si nějaké věci, zaplatila za ně a dotyčná osoba věci zabalila a poslala. Protože vím, že je to poctivá osoba, tak když se týden nic nedělo, zeptala jsem, jestli už to posílala. Poslala mi link na poštovní web (sledování zásilek), kde bylo jasně vidět, že zásilka od ní odešla 15.9. a byla doručena na Depo Říčany dne 16.9. s poznámkou "zásilka dodána".

Volám tedy na dotyčné depo - trvalo dva dny, než se mi povedlo dovolat. Dozvěděla jsem se, že zásilka mi byla týž den doručena. Ehm... no nebyla - proto ji přece sháním! Pak mi paní řekla, že se po tom podívá a zavolá znovu. Ozvala se mi osobně vedoucí s tím, že na doručence "je jen nějaký klikyhák a ani tam není jméno osoby, která ji převzala". Že to tedy zřejmě doručovatelka nechala u nějakých sousedů, a že musí počkat, až přijde z pochůzky, aby si vzpomněla, komu ji vlastně dala.

No chápete to?! Pošťák klidně zásilku pro vás dá komukoliv, koho uvidí poblíž vašich dveří! Správně (tedy prý dle nějakých interních předpisů pošty) by měl napsat lístek, že vám přišla zásilka, komu ji dal a hodit ho do vaší schránky. Ani to se ale nestalo! Nebýt toho, že vím, že mi má zásilka přijít, tak ani netuším, že něco na moje jméno doručili úplně cizímu člověku!

Ani jsem do dnešního dne netušila o tom, že když není zásilka "do vašich rukou", tak ji pošťák může nechat kdekoliv u sousedů. Opět se jedná o nějaké interní předpisy České pošty. Jediná obrana proti tomu prý je podepsat papír zvaný "Opatření adresáta", kde poště zakážete doručovat vaše zásilky někomu jinému. To vážně nikoho na poště nenapadne, že si zásilky, určené pro vás, přejete dostávat vy osobně?!

Nemluvě o tom, že tahle konkrétní zásilka byla adresovaná na (moji) firmu. Když si představím, že takhle ona líná (nebo spíš - bez obalu - pitomá?) pošťačka nechala doporučené dopisy pro firmu u někoho ze sousedů (které ani osobně neznám), kde je třeba akorát hodili do kamen? Co má prostě pošta komu dávat MOJE zásilky???

Takže teď čekám, jestli si dotyčná doručovatelka laskavě vzpomene, komu u nás v ulici dala moji zásilku... Je tohleto vůbec možný?!

Autor: Kateřina Kašparová | čtvrtek 24.9.2015 14:26 | karma článku: 38,39 | přečteno: 4638x
  • Další články autora

Kateřina Kašparová

Neschopní vpřed!

2.11.2015 v 18:39 | Karma: 43,27

Kateřina Kašparová

Poker: ženy vs. muži

17.1.2015 v 17:50 | Karma: 11,79

Kateřina Kašparová

Co mě baví na pokeru

30.11.2014 v 14:01 | Karma: 13,51

Kateřina Kašparová

Umřeli zbytečně

21.2.2013 v 9:44 | Karma: 25,12

Kateřina Kašparová

Ne/jsem zločinec!

9.1.2012 v 18:14 | Karma: 18,06

Kateřina Kašparová

Poker není hazard

30.11.2011 v 15:41 | Karma: 24,24

Kateřina Kašparová

Povedený buličí tábor

3.8.2010 v 22:11 | Karma: 14,61
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4878x
Novinářka (Český rozhlas - st. Praha a Radiožurnál 90-93, TV Nova 94-98). Od r. 98 podnikám (mediální tréninky a poradenství). Od r. 1990 pomáhám opuštěným a týraným zvířatům (vedu Kočičí Azyl CZ). Od června 2012 vydávám časopis HAF & MŇAU - měsíčník pro všechny milovníky a majitele psů a koček.