Kateřina Kašparová

Nevíte prosím někdo, jak zrušit službu od O2?

29. 11. 2011 12:38:25
Taková jednoduchá věc - potřebujete mobilní internet, tak si ho zřídíte. A když už ho nepotřebujete, službu zrušite. Pokud jste ovšem zákazníkem O2, nepočítejte s tím, že vás ze svých spárů pustí jen tak...

Letos v létě jsem si zřídila službu mobilní internet. Protože jsem věděla, že ji už pak nebudu potřebovat, zavolala jsem (dle instrukcí v prodejně při zřízení služby) dne 30.8. na zákaznickou linku, kde se slečna B. po mírném výslechu (proč, nač, atd.) a mírném nátlaku, abych si to rozmyslela, že se mi taková úžasná věc ještě může hodit, přece jen nakonec uvolila službu zrušit a sdělila mi, že bude tedy ukončena k 30.9.

Jaké bylo moje překvapení, když mi v listopadu přišla faktura + upomínka za období říjen-listopad a současně oznámení na mobil, že mi byla služba Mobilní internet aktivována! Jelikož si (po pár neblahých zkušenostech zrovna s O2) o hovorech se zákaznickou linkou vedu stručné záznamy (jméno na lince, čas volání a stručně obsah), zkontrolovala jsem si záznam o hovoru dne 30.8. - abych se ujistila, že jsem službu opravdu nezapomněla zrušit...

Zavolala jsem tedy na linku 800 02 02, kde mi sympatická slečna/paní R. (dle svých slov z odd. výpovědí) sdělila, že služba zrušena nebyla, nicméně (po vyslechnutí celé anabáze, že ji tedy osobně ruší k 30.11. a současně podává reklamaci na to vyúčtování, neboť v systému zjistila "kontaktní informaci" (tj. že onen hovor dne 30.8. skutečně proběhl, a že tedy k chybě došlo u nich). Jak jsem se mýlila, když jsem si pochvalovala, že to nakonec dobře dopadlo...

Dnes (tj. 29.11.) se znovu ozval strašák jméněm Služba O2 - hned po zapnutí mobilu na mě zasvítila SMS, že mi byla zřízena služba Mobilní internet! Připadám si už trochu jako blázen či jako v nějakém nepovedeném horroru o zaračovaném kruhu klient-služba-O2.

Volám tedy ZNOVU na zákaznickou linku. První slečna na drátě vůbec nepochopila, o co jde - nebo se tak aspoň tvářila. Když mi sladkým hláskem oznámila, že ona služba je dle jejich systému normálně v chodu a zrušena nebyla, měla jsem dojem, že si snad dělá legraci? Dokonce se mě pokusila drobně vychovávat, když jsem si po vší té anabázi dovolila říct (podotýkám zatím ještě s úsměvem): "do pr... jak se mám té vaší služby už konečně zbavit, když to opakovaně ruším a stále mi od vás chodí oznámení o znovuzřízení?" Slečna na to briskně povýšeně pravila, ať se chovám slušně, jinak že hovor ukončí. Opáčila jsem, ať především ukončí onu nechtěnou službu... No, nikam to nevedlo, tak mě raději přepojila na mé staré známé odd. výpovědí. Sympatická slečna V. na druhém konci sluchátka po vyslechnutí stručného popisu situace se mnou souhlasila, že bude lepší, když mě spojí na sl. R., která o tom ze včerejška ví nejvíc. A ozvalo se ticho - pro sichr mě z linky vykopli rovnou?

Tak vážně nevím, jak se domoci tak složitého kroku, jakým je zrušení služby Mobilní internet od O2? Pravda, zkusila jsem jim napsat přes webový formulář. Teď se jen děsím, aby mi po tomto kroku neaktivovali rovnou další dvě služby navíc... Skončí ta noční můra jménem "služba" od O2 někdy???

P.S.: Během psaní posledních řádek mi volala sympatická sl. V. s tím, že problém je složitější a že mě přepojí na odd. "mobilní internet". Tam mě další velmi milá sl. N. obsáhle seznámila s tím, že služba se skutečně ruší a že jen systém popletl informační SMS, když mi oznámil zřízení nové služby namísto potvrzení o jejím zrušení. No uvidíme... Coby zarytý optimista věřím, že se jednoho krásného dne vzbudím a nebudou mě už strašit SMS o zřízení služby, kterou jsem nechtěla :o)

Autor: Kateřina Kašparová | karma: 26.81 | přečteno: 4493 ×
Poslední články autora