Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P19a95v54e64l 19Š86m36í93d 5312865738794

Nevím, možná tomu nerozumím, ale stát by měl regulovat blogy, diskuze a zejména Facebook. Proč? Vezměme to od začátku. Občané této země vědí, nejpozději od páté třídy, že máme zastupitelskou demokracii. Že veškeré zákony jsou schvalovány lidmi, které si oni sami vybrali.A že jediný možný způsob, jak život v zemi ovlivnit je prostřednictvím těchto zastupitelů. Tak proč všichni, namísto toho, aby napsali dopis nebo e-mail svému radnímu, poslanci a tak dále, raději napíší článek, příspěvek a klikají na souhlasím, nesouhlasím nebo like? Opravdu věří, že se tak něco změní a že je bude někdo brát vážně? Nechci tím nikterak napadat autorku blogu. Spíše pátrám po tom, v čem je zakopaný pes. Zda lidé nevědí, jak domokracie funguje a nebo nevěří, že nějaká existuje. Inu, jak řekl jeden moudrý člověk: "Kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zakázali".

+1/0
8.12.2015 6:54

K24a87t84e12ř68i81n91a 87K75a85š43p97a37r88o16v40á 5950849355612

Nenapadla vás třeba ta varianta, že bohužel nemám "svého" poslance, tím pádem ani ministra - já nevolila strany, které jsou v PS (a k volbám zodpovědně chodím)? A protože nesouhlasím s tím, co současná vláda provádí (a v případě mého článku jde i o rozhodnutí pražského Magistrátu - kde rovněž bohužel není zastoupena strana, kterou jsem volila), zbývá mi coby slušnému občanovi dát svůj názor najevo jinak - tedy např.  právě psaním článků či účastí na demonstracích (proti EET apod.). Právě to patří k demokracii také - že občan má svobodnou možnost dát najevo svůj názor. To, co vy (zejména v 1. větě) říkáte, nemáte s demokracií absolutně nic společného.

Navíc - nevšimla jsem si, že by některá ze stran, co jsou např. ve vládě, před volbami hlásala, že zavede EET a i jinak bude lidem utahovat šrouby... Ale to už je na svědomí každého, kdo volil ty, kdo tam nyní sedí.

Mimochodem, strana, kterou volím (Svobodní), prosazuje např. tzv. lidové veto (pozor, neplést s klasickým referendem) - které v případě, že zvolení zástupci schválí něco, co se lidem nelíbí, umožní, aby lidé toto rozhodnutí následně zvrátili. Protože v tom spočívá demokracie - že zvolení zástupci  mají dělat to, co si přejí občané, kteří si je platí. Nikoliv "konat jakési pochybné dobro", o němž si jen oni sami myslí, že je "dobrem".

0/0
8.12.2015 9:14

P85a38v88e29l 90Š46m68í46d 5392865148754

Ne, nenapadla. Protože máme své poslance, i když jejich jména nebyla zatržena na lístcích, které jsme vhodili do volebních uren. I já se setkal s arogantními poslanci a zejména jejich odpověďmi. Víte, demokracie je nesmírně chytře vymyšlená iluze. Udržuje totiž společnost rozdělenou a znesvářenou. A ta, jako taková, nemůže nikdy žádného cíle dosáhnout. A tím, že většina "oblíbených" médií je v soukromých a vlivných rukou, je tato situace dotažená ad absurdum. Prakticky nejprospěšnější pro zemi by byla technokratická vláda s maximálním omezením politického vlivu. Jenže z jakéhokoliv náznaku takové možnosti dostávají politici spalničky. Kdyby nám štěstěna přála a objevil se opravdu silný, sjednocující a osvícený vůdce, mohlo by se to stát. Ale výhra ve sportce je pravděpodobnější. Rozumím tomu, proč lidé píši tyto články, dělával jsem to také. Ale přišel jsem na to, že svůj čas mohu využít hospodárněji, protože proti sofistikovaným, dobře placeným masmédiím nemám šanci změnit názor ani jediného člověka.

0/0
11.12.2015 10:35
Foto

V66á26c71l77a21v 85C20h98u15c45h85m32a 6615561378296

Aha, vy jste přestal psát články a teď píšete příspěvky, že bychom ani my ostatní neměli psát články a snažíte se nás poučovat o demokraci, o které máte povědomí asi jako žák páté třídy ZŠ. To je ten hospodárněji využitý čas? ;-D

0/0
11.12.2015 23:52

J79a94n 96B45u61b21i92k 9852981642217

už jste někdy zkoušel psát "svému" poslanci nebo "své" straně? Já párkrát ano. Z dvaceti či třiceti adresátů mailů reagoval tu jeden, tu dva, někdy i tři. Odpovědi byly většinou ve stylu blábláblá, případně "prostě jsme se tak rozhodli a Vy se s tím smiřte, je to ve Váš prospěch"......

Když jsem se rozhodl je příště nevolit a když jsem vyloučil strany pro mne neakceptovatelné, dostal jsem se po pár volbách do volební nouze....:-)

On zvolením se většinou i z dosud normálního člověka stane zvláštní, od života odtržený jedinec, natož co pak se stane z dlouholetého činovníka.

A mimochodem - díky volebnímu systému dost často, možná i většinou, vládne na všech úrovních úplně někdo jiný než ten, kdo dostal nejvíc hlasů.......

0/0
8.12.2015 14:46

P32a23v55e57l 87Š81m67í40d 5202265378284

Aha. Takže řešení vlastně neexistuje a musíme strpět všechno. To jsem potřeboval slyšet. Konec konců, dokud se politikům podaří udržet společnost rozdělenou, skutečně je nikdo neohrozí.

0/0
11.12.2015 10:24
Foto

L20e74o35n55t49ý51n65a 67C44h19v48á65t43a88l67o23v54á 1333855786

Psát jim ničemu nepomůže, buď se odpovědi nebo reakce nedočkáte nebo se dozvíte jen bláboly, jak většina lidí to chce, protože jim nikdo jiný nepsal, že by snad nesouhlasil. Zdůvodňují to vlastně tím, že většina lidí jim nenapíše, co se jim nelíbí. A já tu většinu lidí docela chápu, protože většina z nás má rodinu, práci, nějaké ty koníčky, další k tomu ještě prarodiče, o které se musí starat, takže jednoduše nemají čas sledovat tu záplavu nesmyslů, kterou poslanci odsouhlasí, dokonce aniž by ji ti samotní poslanci četli. Protože je toho tolik, že ani oni už nemají kapacitu, natož pak běžný člověk, který má svého dost.

Takže zbývá dostatek prostoru pro různé téměř psychopaty, kteří si v různých neziskovkách z nudy malují svoje zběsilé plány na růžovo a pak jimi atakují poslance případně radní. Dále pak různí lobbisté, kteří získávají nesmyslné výhody pro své "koně".

Největší problém je asi v tom obrovském množství přijímaných změn a opravdu nadbytečných nápadů.

0/0
8.12.2015 22:56
Foto

V56á74c86l85a59v 87C96h50u92c25h27m12a 6515761868696

Opravdu tomu nerozumíte. K demokracii patří také to, že napíšu třeba blog, který si přečte spousta lidí a kteří možná změní názor a příště třeba taky změní své volební preference. 

Volby mohou něco změnit, ale lidi musí chtít něco změnit.

+1/0
8.12.2015 23:41
Foto

J36a65n 52H43o42r96n75a22k 1741882235982

Vsimnete si ,ze vrchnost , stat a jeho vsemozne instituce  utahuji srouby uplne ve vsech oblastech zivota ,totalne ve vsem . Zakazuji ,reguluji ,doporucuji, vymezuji lidskemu jedinci od narozeni az po smrt  a obcas dokonce  tohle vse i pred vasim narozenim  a po vasi smrti . Proste totalni kontrola jinych nad vami . Pomalicku polehoucku se to utahuje a ja nevidim jinou medicinu proti tomuhle nez 10 g olova . Oni se toho jinak nevzdaji ,dobrovolne nikdy !

+1/0
7.12.2015 20:44
Foto

L23e54o84n85t40ý58n71a 45C87h49v94á61t54a25l74o28v91á 1463235666

Nejhorší je, kolik nadšených souhlasů je vrchnost schopna získat. Systémem "rozděl a panuj" mají spoustu příznivců pro zákaz kouření v restauracích, pro EET a pro dalších asi tisíc zákazů. Podporují tím v občanech ty nejhorší vlastnosti jako je závist a hloupá radost z toho, že někdo něco nebude smět. Další výsledek je, že přijímají tolik opatření naráz, že je ani nestihnou pořádně připravit, mají v tom spoustu chyb, pak ty chyby napravují, tím to ještě celé zhorší a výsledkem je takový paskvil, že nikdo neví co vlastně smí nebo nesmí, ale úřad ho vždy může postihnout. Navíc to stojí spoustu peněz nás všechny, všechno to prodražuje. Strašné a nikde nevidím východisko. :-(

+3/0
7.12.2015 22:30

J11a96r86o88s79l52a45v 59K97v74a20p69i73l 9976376474393

Chtěl jsem se zeptat - v pokerovém turnaji může hráč prohrát pouze vklad?

0/0
6.12.2015 23:29

K40a71t92e14ř51i81n86a 69K90a88š27p31a56r30o38v75á 5560969255672

Ano, pouze to, za kolik si koupil tzv. vstupenku do turnaje (tedy např. 500 Kč)

0/0
7.12.2015 0:45

J95a16r87o22s22l46a23v 38K35v87a56p87i36l 9876616734303

Děkuji.

0/0
7.12.2015 0:55

J61i59ř25í 10C28í88s62a28ř 9378502532818

Důvod je na snadě. Pokerové turnaje se zdaňují podstatně hůře než příjmy v automatu. Stát má hrůzu ze situace, kdy určitá částka peněz mění majitele a přitom tato transakce není zdaněna. To je celé.

+5/0
6.12.2015 18:37

K93a27t10e21ř79i43n33a 83K79a91š14p68a57r44o12v42á 5390949685672

Popravdě, ani moc nechápu, proč se tyto turnaje vůbec daní - hrajeme to už za jednou zdaněné peníze ;-) Někdo si za vydělané peníze koupí lístek do kina, já na turnaj

+4/0
6.12.2015 18:44

H63u54b93e47r10t 66Ž77í27t34k93o 4839958683555

S.r.o. vydělá peníze. Stát je zdaní. Vy si jako jednatel vyplatíte odměnu, kterou také zdaníte.

Za zdaněné peníze si koupíte benzín, na který je uvalena spotřební daň 12,84 Kč/litr a to celé je pak zdaněno daní z přidané hodnoty. Nevím, jak je možné, že je DPH i u spotřební daně: proč to není dvojí zdanění.

+2/0
6.12.2015 21:15

J40o70s55e75f 55M54a38r89š49í69k 3540569511820

Kdyby tam autorka nezamýchala povídání o kuřácích a restauracích,o čemž nic zřejmě neví, tak by to byl dobrý článek. JM

0/−4
6.12.2015 12:05

K85a30t88e42ř81i85n28a 48K32a61š21p23a65r15o59v84á 5180189105122

To víte, že o tom nic nevím - akorát jsem sama provozovala několik let vlastní hospodu ;-), ze svého rozhodnutí nekuřáckou - a o to mi jde, že majitel si má sám rozhodnout, jak bude svůj podnik provozovat

+10/0
6.12.2015 13:19

M13a40r85t62i48n 23Ž39e72l14i34n92s53k25ý 9938409139152

Majitel by samozrejme nemel rozhodovat, jestli svym zamestnancum zaridi zivotu nebezpecne podminky.

0/−2
7.12.2015 5:21

T51o24m81á36š 91H47o93l64u42b 4882323401646

Tak snad nikdo nejde dělat někam, kde mu hrozí  " životu nebezpečné podmínky "8-o

0/0
8.12.2015 8:02

M61a45r56t49i79n 54Ž44e35l92i67n56s54k43ý 9978679679972

A jak to ma clovek poznat pred nastupem do prace, nevic kdyz napr. nektere nebezpecne latky nejsou citit a pod.? Od toho je snad stat aby to osetril a hlidal.

0/0
8.12.2015 8:58

J70a73k55u79b 65Š93p27r74i21n92g90e97r 9161342162

Člověče, ucházel jste se někdy o práci ? 8-o

0/0
8.12.2015 21:02

M42a49r72t56i96n 74Ž24e84l68i78n57s55k35ý 9818579499352

Uchazel, ale v zemich kde je pravni system a ochrana zamestnancu, ne v bananovech, ktery chcete zavadet, kde by zamestanavatel zamestnance mohl beztrestne pouzivat ve skodlivem prostredi.

0/0
8.12.2015 21:20

J95a44k27u58b 83Š83p94r51i38n74g67e61r 9521362862

Tak co děláte v banánistánech? Vraťte se do ČR.

0/0
8.12.2015 21:43

M43a50r22t92i35n 21Ž70e32l56i87n85s10k17ý 9478909929622

... ty zivotu nebezpecne podminky mam na mysli oznaceni zakoureneho prostredi statem jako zdravi skodliveho ... to by asi od statu bylo trapne, kdyby v nem ponechal pracovat lidi. Kdyby zamestnanec s kourem neprisel do kontaktu, tak je samozrejme na zakaznikovi jestli tam vkroci, cili by takova mista mohla existovat. Asi to pro zamestnance ale nejde oddelit, kdyz se uvazuje o uplnem zakazu.

0/−1
7.12.2015 5:25

J52a64r11o70m16í56r 57K65r76á14l 4670109554339

A on zaměstnanec není svéprávný ? 8-o  Pokud budu mít závratě z výšek, nepůjdu dělat na stavbu mrakodrapu, pokud omdlévám při pohledu na krev, nepůjdu dělat doktora a pokud mi vadí kouř, nepůjdu dělat do zakouřené hospody.  A jestli Vy ano, je to jen Váš problém.

+9/0
7.12.2015 8:26

M26a51r70t21i84n 69Ž63e23l24i35n22s70k69ý 9978839869132

Svepravny u nas podle vaseho hodnoceni asi neni nikdo, kdyz vsichni lide musi mit zkolaudovane baraky pred tim, nez tam mohou bydlet, musi jezdit s bezpectnostnimi pasy, nesmi pit alkoholo pred jizdou a spousta dalsich omezeni ... kdyz si to mohou podle vas rozhodovat sami co je pro ne dobre.

+1/0
7.12.2015 8:35

J47o80s15e19f 86Š34p25e37r92l 2637377573168

Na to aby někdo rozhodnul, zda mu pobyt v zakouřené hospodě vadí nebo nevadí, nepotřebuje mít velké vzdělání, to zvládne každý. Ne každý však postaví dům tak, aby vám nespadl na hlavu, ne každý po vypití 2 piv, dokáže bez problému řídit, a už rozhodně na silnici neovlivníte, když do vás někdo narazí, když vám na vozidle dojde k poruše, čili mít bezpečnostní pás je vcelku rozumné nařízení.

+7/0
7.12.2015 11:37

M13a31r10t64i69n 57Ž45e36l15i33n97s39k50ý 9758589449852

Zapomel jste na obsluhu ... clovek bez prace je pod tlakem, tak to klidne riskne ... otazkou spis je, proc nekomu nevadi, ze riskuji neci zdravi, aby mel pohodicku cigaretky s pivkem v teple ... .

0/0
7.12.2015 11:59

V59í80t 88B11r29z28o50b23o38h27a55t82ý 7910152353641

Máme asi 7% nezaměstnanost, když jedu do práce, tak po cestě vidím minimálně 3 plakáty s nabídkou okamžité práce v jednom případě bez praxe s oznámením, že zaučí. Neříkám, že každý práci sežene, ale to co zde píšete je markantní problém.  Navíc kuřácké prostředí není jediné nebezpečné, takových je spousta a pokud by se měl stát chránit lidi, jak o tom píšete, tak by zákazy zlikvidovali zbytky průmyslu, který u nás ještě je .... Na konec by mě docela zajímalo, jak moc se Vás zákaz kouření týká z pohledu o kterém tu píšete - tedy zda sám pracujete v zakouřeném prostředí a jak se Vám uleví?  nebo zda jste jen chronický zakazovač, který má upřímnou radost, že někdo něco nesmí?

+4/0
7.12.2015 13:49

J18a32n 89F69r15o37l35í51k 6766410575164

Jsem nekuřák. Ovšem občas otevřu dveře kuřácké restaurace a kupodivu mnozí provozovatelé nainstalovali účinné odsávání takže si klidně sednu do "svého" boxu k večeři a cigaretku od sousedů nevnímám. Ovšem konatelé dobra mají přece svoji pravdu, že ÁNO.

+3/0
7.12.2015 18:08

M79a45r58t65i92n 16Ž14e56l68i15n82s12k59ý 9508409409892

Pokud existuje dostatecne silne odvetravani, aby zamestnanci a nekuraci nebyli kourem ovlivneni, tak neni duvod zakazovat.

+1/0
7.12.2015 18:19
Foto

M52a23r27i71e 73M42e53t68l73i80c31k55á 9471334871692

Upřímně, o kuřácích a restauracích je to zamícháno správně. Nebo snad víte o tom, že by měl jakýkoli restauratér zakázáno vyvěsit na dveře ceduli - Nekuřácký podnik? Je na zvážení majitele, jaký podnik chce mít - jestli kuřácký nebo nekuřácký, jestli veganský nebo masohodový. Není to rozhodně věcí regulovčika státu. (Navíc už je spočítáno, že kdyby nebylo kuřáků, tak je naše zdravotnictví v kýbeli.

+1/0
8.12.2015 0:50

M43a43r91t67i89n 89Ž84e11l78i95n12s49k86ý 9198639959932

A kdo by si to jeste mel podle vas volit? Majitele kin, obchudku, autobusu a vlaku? Proc ne i oni? ;-D

0/0
8.12.2015 13:01
Foto

L60e33o27n40t43ý15n13a 15C96h28v35á81t10a30l80o93v41á 1263165476

Až bude všechno zakázáno, nejlíp určitě bude, zejména pak politikům. Nic nebude povoleno, ale pojede to dál, takže bude možné potrestat každého, na koho si systém umane. A to je smyslem. Ze všech budou povolné ovce ochotné odsouhlasit cokoliv. Vím, že nejste "včerejší" a že to všechno chápete a víte přesně o co jde. Existuje vůbec nějaká šance, jak to změnit a pokud ano, tak jak?

+6/0
5.12.2015 23:05

K72a10t62e38ř26i92n76a 39K13a80š63p26a35r60o85v98á 5690399105382

Jediná možnost - nevolit voly (navíc v podstatě pořád dokola ty stejné) ;-)

+6/0
6.12.2015 10:26
Foto

V88á61c92l70a59v 28C78h75u31c54h55m92a 6575571318606

Oni je zvolí jiní. Zbejvá nepodporovat je dál finančně. Co možná největším odpoutáním se od systému.

+5/0
6.12.2015 10:51
Foto

L70i88b24o50r 38V72y11k25o63u19p56i49l 9446805349127

EU už pracuje na výrazném zdražení tzv. nezdravých potravin. Abyste se necpali bůčkem, uzeným a uzeninami, mají se stát cenově nedostupnými. Vzhledem k tomu, že řada potravin už pro běžného spotřebitele cenově nedostupná je, zajímalo by mne, čím se budeme za nějakou dobu živit.

+4/0
5.12.2015 18:48
Foto

L25e77o58n20t17ý90n77a 96C23h11v18á58t35a70l67o76v38á 1343385796

Od kdy EU úředníčky zajímá, co bude jíst občan? Mezi EU úředníčkem a běžným občanem je vzdálenost několik světelných let. EU úředníček to má nastavené tak, že právem pobírá peníze daňových poplatníků a dokud neumřou, pobírat je bude. Občánci neumřeli dodnes a že jsme na ně už navalili spoustu pravidel, tak si s tím zítra a pozítří poradí a když se půjdou pást, mohli bychom jim zdražit požírání trávy. Nejlépe nějakou daní, která má rozpočtové určení přímo do EU rozpočtu.

0/−1
5.12.2015 23:09

J25a59n 98B25u60b76i16k 9492711382407

no, vzhledem k tomu, že jen za polsedních deset let bylo vejce zdravé nezdravé zdravé zabiják nezdravé nezdravé zdravé, máslo totéž a o červeném či drůbežím masu ani nemluvě, budou ty předpisy dost dynamické. Vyrazíte na nákup povolených cenově přístupných potravin, a než tam dojdete.......;-D

0/0
8.12.2015 14:50

K49a30r53e76l 78H98o21r53á79k 2208269363373

Vůbec nechápu kde se tu vzala ta snaha zakazovat hazardní hry. Vždyť je to zábavní průmysl jako kterýkoli jiný. :-/

0/−2
4.12.2015 21:27

K89a92t50e79ř20i19n52a 53K85a65š77p43a58r39o83v38á 5340849695682

Poker především nemá v hazardu co dělat

+10/0
4.12.2015 23:56

D80a92v87i77d 26H80r57u69b97ý 1326712595189

Lide jsou prilis ukolebani jistotou, ze tak jak je to ted uz zustane naporad. Jsme zaby pomalu pohrbivajici svou svobodu v pomalu ohrivane vode. Nejdrive se samozrejme zacne tam, kde to vetsina lidi prehlidne nebo naopak odsouhlasi. Zacne se u podnikatelu, kteri jsou preci parazity a jsou nenazrani. Tim to ale hromada podnikatelu polozi, protoze si spocitaji ze jim to za ty nervy, pracovni vikendy a odvody nestoji a stanou se zamestnanci. Tim padem se zacnou nuzky jeste vice rozevirat a jejich rozevirani pujde rychleji. Zustane tady par velkych a mocnych, kteri si budou stanovovat vlastni pravidla, tvorit zakony na absolutni dohled a ten zbytek. Mozna to zni apokalypticky a nepravdepodobne, ale takhle znely mnohe prognozy ktere se nakonec bohuzel naplnily.

+11/0
4.12.2015 15:49

P85a23v98e91l 27Z31e95m76a66n 7202102640616

v principu je článek je dobrý, dal jsem karmu R^, ale po projití diskuse musím napsat, že podle mne máte v navazující argumentaci chybu, na kterou jste byla v diskusi upozorněna (asi nešikovně a i proto jste možná) reagovala naprosto neadekvátně - až osobním napadáním těch co se vás na ni snažili upozornit Rv

Jak jsem napsal již níže, váš argument: že v pokeru na rozdíl od automatů nebo rulety  "VŽDYCKY někdo vyhraje" je mylný - v tomto jsou si zmíněné činnosti rovny!! 

Ve svém srovnání pokerový turnaj popisujete přesně, ale u části "hra na automatech" jsou body 2 a 3 vlastně demagogické, protože totéž platí o pokerovém turnaji.

Pro posouzení rozdílů mezi těmito činnostmi je podstatný je váš bod 1 "do bedny naházíte libovolně peněz (klidně tak za večer můžete prohrát i barák či auto)" - FAKTOR ČASU je ten rozdíl: pokud chcete z hlediska "vždycky někdo vyhraje" a pravděpodobnosti výhry porovnávat třeba poker a ruletu, musela by jste porovnávat jednu "točku" rulety s jedním turnajem v pokeru, respektive ze statistického hlediska samozřejmě nejlépe ve velkých číslech, tedy třeba srovnat osudy (a finanční dopady):

1)  xy.000 lidí kteří každý odehráli např. 1000 her v ruletě 

2) stejný počet lidí, kteří každý odehráli např. 1000 (tj. stejný počet) turnajů v pokeru 

Samozřejmě s tím, že obě skupiny vloží stejný počet financí (vklad turnaje v pokeru = sázka jedné hry v ruletě). 

Na závěr zopakuji podstatné : pokud pro zjednodušení pomineme, že bedny a ruleta je čistě o náhodě, na rozdíl od pokeru, kde má silný vliv i lidský faktor. Je hlavním rozdílem FAKTOR ČASU - poker je zábava/sport kapku líznutý hazardem, naopak bedny/ruleta jsou hazard v kterém můžete za večer prohrát barák.

+2/−1
4.12.2015 13:48

M24i94c81h91a51l 66D95u24d18e98k 1611125937373

Zapomněl jste ale na jednu věc:

Ruleta je čistě o náhodě a výsledek nejste schopni ovlivnit (pomiňmě různé existující strategie, které se zakládají na statistice, avšak faktor náhody je stejně vždycky přebije)

Oproti tomu když se podiváte na poker, je neoddiskutovatelné, že na finálových stolech turnajů se objevují stále stejní hráči, tedy ti, kteří si hru poker osvojili, naučili, zdokonalili... Svou prohru/výhru lze tedy píli a tréninkem ovlivnit.

Z toho důvodu nelze bedny, ani ruletu porovnávat s pokerem...

+3/0
7.12.2015 13:53

K93a82t86e43ř16i82n50a 52K69a38š42p66a47r71o60v23á 5810879225642

Pane Zemane, žádnou chybu jsem nenapsala (a už vůbec jsem v diskusi nikoho nenapadala, ale to jen na okraj). Nechci se opakovat, tak jen stručně - KAŽDOU handu v pokerovém turnaji vyhraje konkrétní člověk (shrábne žetony). V každém turnaji bere určitý počet lidí peníze - to je prostě 100% jistota (nikoliv jistota, že to budete konkrétně vy, ale prostě cca 10 % hráčů v tom turnaji vyhraje peníze - a můžete být mezi nimi).

Naproti tomu opravdu u bedny/rulety skutečně nemáte nikdy jistotu, že to konkrétní otočení někdo vyhraje.

0/0
7.12.2015 14:54

J66i61ř86í 16M80a14c63e93k 3765235474891

Kdyby chtěli zakázat mariáš, to by mi vadilo. Při mariáši zdaleka nezáleží na tom, jakou kartu zrovna dostanu, ale musím stále uplatňovat logiku a kombinační schopnosti.

+3/−1
4.12.2015 12:41

M33a93r12e92k 79Š76i93m81o21n 2704347528588

To platí v pokeru úplně stejně, alespoň v tom dnes nejvíc rozšířeném - Texas Holdem.

+7/0
4.12.2015 12:58

D84a29n34i62e93l 27T73s89c38h70e41r95n79a61y 2125282569742

Vklidu jeste nezakali dychat tak je to dobre, az zakazou i to, tak se snad lidi proberou z letargie. I kdyz vlastne je to na jejich prani, co si zvolila vetsina to tu mame.

+1/0
4.12.2015 11:48

R56o90b51e42r53t 68H67a43n14á92k 8397525958361

Fakt novinářka? Článek skvělý, má hlavu a patu, asi spadnu ze židle a předešlé blogy taky s brilantní logikou. Fakt jsem do dnešního dne nevěděl, že jsou i takoví novináři, klobouk dolů, před vámi, madam ;-D

+7/−1
3.12.2015 14:56



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.