Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K96a65t34e44ř11i50n40a 33K42a29š23p46a95r15o14v15á 5380319915692

Dle stejné logiky nutno zakázat gumičky pro děti - také mohou zruinovat rodinu!

http://tn.nova.cz/clanek/gumickove-silenstvi-holcicka-chtela-naramek-zruinovala-rodinu.html

0/0
23.10.2014 19:48

J98i20r31i 84C80e63e 5195641702718

Proč tenhle článek není zřetelně označen jako PR?

0/0
20.10.2014 11:39

P88e16t24r 54H41á54l52a 6854196345426

Podívejte, co se stalo s drogami po jejich zákazu. Kvůli příměsím devastují zdraví lidí, i když to vůbec není nezbytnou vlastností té drogy, jsou řádově předražené a tím vzniká kriminalita, a kvůli tabuizaci se téměř nikdo s problémem nesvěří včas.

Proč si myslíte, že to s gamblerstvím bude jiné? 

Aby se vyplatila ilegální herna, tak se zvednou sázky, tím pádem se zvedne kriminalita, protože ti hráči budou potřebovat víc peněz. A nepůjde na ty herny nijak dohlížet a regulovat to, takže začnou hrát mladiství. Přesně jako s drogami.

Závislé lidi je třeba léčit, zákazem heren docílíte u debilních gamblerů - ožralů v nejlepším případě absťáku, ve kterém nejspíš začnou bít tu rodinu, kterou argumentujete.

+1/0
19.10.2014 19:34

D79a13v70i20d 35P76o75k83o12r97n46ý 1654739253862

Gamblerů je tolik právě proto, že herny jsou legální a všude okolo Vás a neexistuje žádná přirozená překážka, jak začít házet penízky do automatu.

Hraním na automatu si fyzicky neničíte zdraví, můžete začít s relativně malou částkou a neděláte nic nelegálního resp. zavrženíhodného, jen zkoušíte štěstí.

Zavřou-li se herny resp. zmizí automaty z hospod, máte velkou šanci, že toho necháte resp. že to dělat nebudete nebo že Vás to ani nenapadne.

0/−1
20.10.2014 5:20

M44i49l62o46š 41B75é61m 6694399172313

Nebo to naopak začne, jako zakázané ovoce, lákat. Však i za prohibice v USA se vyvinul tzv. vzdoralkoholismus. Objem vypitého alkoholu vzrostl a chlast začali i ti, které by to jinak nelákalo.

+1/−1
20.10.2014 9:00

D50a72v59i61d 51P21o66k37o29r16n59ý 1734559853432

Závislost na drogách včetně alkoholu je založena na fyzickém stavu těla při jejich konzumaci a následně abstinenci při závislosti.

Závislost na automatech je neúspěšné honění se za štěstím, že tentokrát to musí vyjít.

Jsou to výrazně jiné motivace. V případě automatů není tak silná fyzická potřeba/nutkání, protože tam jde spíš o prachy a nikoli o rauš z požití drogy.

0/0
20.10.2014 18:42

J79a68n 73Z52a49b50a39b53a 8194134338724

řekl bych, že uvedenou definici hazardní hry splňují všechny oficiální sportovní soutěže, kde na začátku zaplatíte startovné a na konci dostanete odměnu...

+1/−2
18.10.2014 21:55

J92a66n 27H43a40v12r13d36a 4121349494559

To byste rekl blbe.

+2/0
19.10.2014 7:45

P34e98t45r 94H80á83l74a 6174606965956

Pokud stačí částečný vliv náhody, tak tu definici spolu s pokerem splňuje jak většina sportovních odvětví, např. fotbal závisí na náhodě podle mě daleko víc než ten poker, a hlavně do toho spadá v podstatě veškeré podnikání (návratnost investice je v podstatě závislá na náhodě). A úplně přesně to sedí na pojištění.

+1/0
19.10.2014 19:03

V92á95c86l67a80v 21J29e50b58a28v48ý 8730709123726

Herny a automaty jsou spojeny s výraznou kriminalitou, společenskými ztrátami a obtěžováním okolí. Kdybyste žila blízko nějaké takové vypečené herny nebo poznala několik zničených životů, tak byste asi zřejmě mluvila jinak. ;-)

U Pokeru zmiňujete že 3/4 her končí neukázáním karet, ale opomíjíte, že ty rozdané karty ovlivňují chování těch hráčů, jestli to mají zabalit nebo zkoušet bluffovat a jít výš. A neukazování karet, když někdo passne, je základní součástí té hry takže vaše měrná jednotka nemá žádnou lineární korelaci na um hráčů, ale náhoda v ní hraje taktéž podstatnou část. Osobně mi přijde, že Poker, Mariáš a podobné by měly být řízeny zvláštním předpisem, který by +/- zachoval dnešní stav, zvláště oficiální turnaje, a ne být hozeny do jednoho pytle s automatem. Ale vaše argumentace není bez chyby a je výrazně subjektivní.

+4/−1
18.10.2014 15:12

K28a70t51e59ř41i55n28a 27K27a50š14p43a72r34o37v26á 5210949705342

Ale na kriminalitu tu přece máme Policii - a je úplně jedno, jestli jsou ty činy páchány v souvislosti s hernami nebo ne...

+2/−2
18.10.2014 15:21

V46á53c44l31a25v 81J83e90b37a85v34ý 8740929183646

V jaké alternativní realitě prosím vás žijete? Já bych musel volat policii asi tak 20x za den a 10x za noc, aby vyřešili řešili porušování platných zákonů a vyhlášek. Opravdu to považujete za reálné?

+4/−1
18.10.2014 15:26

K13a64t10e65ř49i73n77a 68K26a76š76p56a25r31o11v36á 5770109775352

Kde probůh žijete, že se tam stane za den 30 trestných činů? 8-o

0/−2
18.10.2014 15:27

V74á36c30l44a58v 71J37e88b41a25v38ý 8500639693336

Kde jsem proboha psal o trestných činech? Ona většina té kriminality spojené s gamblerstvím jsou přestupky a proto je na to policie dost krátká. Poškozený z gamblera nic nedostane a policie ho za chvíli pustí. Podle mě byste prostě potřebovala rok bydlet v nějaké ulici bohaté na herny a pak byste dost pravděpodobně mluvila jinak. ;-)

PS: další diskuze nemá smysl, protože se nesnažíte o alespoň trochu objektivní pohled zasazený do reálného světa a odvádíte téma někam jinam.

+5/0
18.10.2014 15:40

P61e21t39r 30H59á67l83a 6274546475356

Sám píšete, že problém je ten, že policie je na přestupky krátká. Proč tedy nevoláte po zlepšení výkonu práce policie, ev. úpravě pravomocí?

Policie něco nezvládá a lidi volají po zákazu pro všechny, i slušné, místo aby si stěžovali na neschopnost policie... to nechápu.

Zákaz hazardu začne mít smysl teprve v momentě, kdy řekneme, že policie nikdy fungovat nebude. Ale pak je na místě se ptát proč ne?

0/0
19.10.2014 19:28

P67e68t35r 58H56á74l25a 6814896765446

V naprosté většině případů jde o opakující se porušování, takže jakmile by to policie 1 vyřešila, dále byste již volat nemusel.

0/0
19.10.2014 19:25
Foto

D65a17v77i46d 88Š37i11m48e35k 3914559968

Kradou lidé. Krade se (a to převážně) v bankách, benzinkách, novinových stáncích A krade se ve velkým hlavně ve vládě. Tak co kdybychom to všechno zavřeli a bude klid, co? ;-D Co takové hospody, restaurace, kluby, diskotéky? Taky je zavřeme, ať můžeme všichni v noci v klidu spát, nebo sou to jen kecy zaprděných samolibých lidí, kteří přemýšlejí pouze ve svém dobru? Existuje spousty slušný heren a kasín, kde se pečlivě dohlíží na klid a pořádek a způsobují městu a svému nejbližšímu okolí minimum potíží.

0/0
20.10.2014 14:17

R78a28d66i89m 18Z74e95h32e13r 3674620823681

Buďte ráda, že nejste v tak obdivovaných USA. V této údajně nejsvobodnější zemi byste o herní automaty ani nezakopla, a jestli byste si chtěla zahrát, tak byste musela do Las Vegas nebo Atlantic City. Oni Amerčani už dávno přišli na to, jaké je to svinstvo. Tam to mají pěkně pod kontrolou včetně sekundární kriminality...

+5/0
17.10.2014 15:58

K62a35t81e78ř55i27n54a 32K51a22š78p56a26r16o22v43á 5220719855422

Já automaty nehraju, nikdy jsem nehrála, ani nehodlám. Přesto necítím potřebuju to zakazovat jiným - ať si každý se svými penězi dělá co chce - jediné, co bych omezila, je, aby nemohli hrát lidi, co jsou na soc. dávkách

+1/−1
18.10.2014 15:13

V70á25c36l15a86v 42J90e68b83a88v89ý 8950769493596

Ono je to trochu jako zakazovat mravencům, aby vám chodili na cukr. Mnohem jednodušší a efektivnější je ten cukr sebrat. ;-)

+3/0
18.10.2014 15:22

J38a66k79u85b 57Š84p47r77i43n53g12e83r 9301212332

Blbý je, že ten cukr tam dá někdo jiný. jen to nebude tolik na očích ;-)

Zákazy nefungují a kdo si myslí opak, je naprostý hlupák žijící někde ve svém vysněném světě.

+1/−1
18.10.2014 16:00

J46a30n 62H71a91v68r90d37a 4651779984849

Zcela s vámi nesouhlasím. Když automaty nebude možné legálně provozovat, tak se nebudou veřejně provozovat. Budou černé provozovny, které budou fungovat pouze s laskavým přivřením úplatných policejních očí. A rozhodně se omezí hraní 5 korunových gamblerů.

+2/0
18.10.2014 16:36

J93a83k82u57b 14Š81p28r71i52n94g64e73r 9841772582

Zákaz problém buď nezmění nebo zhorší. zákaz nikdy nic dobrého nepřinesl. Bude to stejné, jen ty automaty budou v černých provozovnách (jak jste napsal) a se přejde na karty a skořápky. Pořád zde bude kriminalita s hazardem spojená a pořád budou rodiny, které bude rujnovat gambler. Jediné řešení je osvěta, Vše ostatní je jen hra na řešení problému.

0/−2
18.10.2014 17:16

J71a43n 39H16a48v71r65d52a 4751239764679

Jste v omylu:

1) černé provozovny nebudou v takovém množství, kolik je teď těch legálních. Proto neobslouží tolik gamblerů jako nyní a s tím se mocně omezí doprovodná společensky nepříznivá činnost.

2) Černé provozovny budou nedostupné těm "5 korunovým" hráčům, protože se provozovatelům nevyplatí a zároveň by byli příliš velkým rizikem odhalení.

Navíc o bodech 1) a 2) lze mluvit pouze v případě nekonání úřadů na likvidaci černých heren.

+1/0
18.10.2014 17:42

Z96d46e39n23ě18k 58P98í53c92h59a 4944973127113

Já tedy automaty nehraji,ale i to jsem zkusil.Občas ale  sázím na sport na internetu. Jak jsem pochopil, tak noví vládci chtějí mít pod kontrolou vše, včetně sázení na internetu. Mě tedy velice vadí pokud mě někdo přikazuje jak můžu nebo nemůžu nakládat se svým majetkem. Soudruzi začínají přitvrzovat a míchat se nám znova do života. Zanedloho začnou kontrolovat i internet. Je potřeba ty zmetky nevolit.

+1/−3
17.10.2014 15:47

D49a79v50i64d 88P85o24k19o28r92n36ý 1704599233372

Paní Kateřina nešťastně míchá dvě věci a to poker a hazard. Poker je normální karetní hra, kterou lze z velké části ovlivnit vlastními rozhodnutími, automaty jsou hazard, kde jde čistě jen o náhodu. Jestli budete mít čas, napište prosím článek čistě o pokeru a já si jej rád přečtu. Děkuji.

+3/−3
17.10.2014 12:31

M40i17l44a36n 24S30t34e23h81l55í25k 7850349643211

V automatech nejde o náhodu, jsou konstruovány tak, aby vydělávaly. :-)

+5/0
17.10.2014 13:37

M48i41l14a46n 31S85t12e20h34l90í52k 7870279453861

JInak ale vůbec nechápu váš příspěvek. Paní Kateřina nic nemíchá, nýbrž jen jinou formou (a mnohem fundovaněji) říká totéž, co vy.

+1/0
17.10.2014 13:44

D46a97v84i25d 62P52o60k70o87r80n25ý 1654689183722

Kde berete tu drzost na základě pár vět hovořit o tom, zda je můj názor na dané téma méně fundovanější než názor paní Kateřiny. Z mé strany se jednalo jen o doporučení, nikoli polemiku. Sama paní Kateřina jistě z komunity pokerových hráčů ví, že ti jsou alergičtí na to, že je poker s hazardem jakkoli spojován.

+2/−4
17.10.2014 13:52

P98e89t54r 17S54k93á66c23e90l 6514389959

Konečně názor vyplývající ze zdravého rozumu.R^

0/−1
17.10.2014 22:01

K20a45t70e42ř16i76n94a 19K27a10š19p12a68r87o70v26á 5650169295422

Pane Pokorný - ale o tom přece píšu (a ne poprvé), že poker do hazardu nepatří, ale BOHUŽEL dle současného zákona je. A už poněkolikáté (a jistě ne naposledy) se snažím vysvětlit, proč do něj nepatří.

0/0
18.10.2014 15:16

L11i60b90o62r 43J20a90n91e79č84e93k 4725345555491

Poker je karetni hra. Tudiz do zakazu opravdu nepatri. Patri do neho od okamziku, kdy zacnete hrat o penize.

+1/0
19.10.2014 17:54

K34a26t47e18ř87i73n98a 55K98a80š51p48a66r33o50v56á 5830319945942

Ta hra se snad nějak změní? Nezůstanou náhodou pravidla stejná? ;-)

0/0
23.10.2014 19:50
Foto

F58r54a18n98t95i85š12e38k 41M16a45t76ě22j47k45a 8107274979417

R^R^R^

+4/−1
16.10.2014 16:45

M68a12r14i90e 81O90r71g34o68n39í37k19o51v38á 3608906782170

Výborně napsaný článek paní KateřinoR^

+8/−1
16.10.2014 14:36
Foto

J48a22n 12Š70e69b23e91l44í74k 1355292867495

Tak snad všichni vědí, že když budu házet kostkou dostatečně dlouho, tak se počet výskytů každého z čísel 1-6 bude limitně blížit k 1/6 všech pokusů. To platí analogicky samozřejmě i pro karty. Takže jaká náhoda ...?

0/0
16.10.2014 13:05

V38á85c89l36a92v 54J62e36b18a33v61ý 8430989143956

Jenže my žijeme v konečném světě a děláme krátkodobé věci, takže té vaší limity reálně nedosahujeme a tudíž se o náhodu jedná ;-)

+1/0
18.10.2014 15:15

P93e48t60r 55H66o91v78o84r39k96a 5419896987

Na jednu stranu souhlasím s článkem, obecně jsem proti zákazům. Na druhou, jakožto odnaučený gambler, mám i jiný pohled na věc. Když mi bylo cca 18, bylo heren po našem městě víc, než sportovišť, hříšť, parků nebo čehokoliv smysluplnějšího. Tak jsem to jednou na popud kamaráda zkusil a vyhrál. Pak už se to se mnou vezlo, neskončil jsem na dně, ale prohrál jsem za 10 let dost peněz (stovky tisíc). Nepopírám, že svou vlastní hloupostí, ale je to těžké, když vyrůstáte ve městě plném heren. Je to jako vyrůstat mezi samými narkomani a sám se jím nestat. Město by se mělo starat o to, jak vypadají jeho ulice, stovky špinavých heren rozhodně nejsou nic pěkného. Je to otázka morálky a vztahu k prostředí, ve kterém žijeme. Jsem pro regulaci hazardu v podobě výherních automatů a VLT (a rozhodně si nemyslím, že do stejné kategorie spadá dovedností hra poker), na kterých se dlouhodbě vyhrát nedá, přičemž se ví, že způsobují závislost. Věřím tomu, že ne tolik cílevědomou a třeba jednodušší část populace lze vychovat tím, že jim místo hraní automatů poskytneme zdravější a smysluplnější způsob vyžití. Ať rozumní a schopní učí ty méně rozumné žít spokojeněji a jdou jim sami příkladem.

+9/−1
16.10.2014 13:03

R46a26d45e15k 80O88v98e32č60e12k 9672461259800

Vychovávejte si svoje děti, ať se ostatní starají o své - toť k: "třeba jednodušší část populace lze vychovat tím, že jim místo hraní automatů poskytneme zdravější a smysluplnější způsob vyžití"

"Jsem pro regulaci hazardu v podobě výherních automatů a VLT (...) na kterých se dlouhodbě vyhrát nedá, přičemž se ví, že způsobují závislost."

Jak již bylo zmíněno, tak závislost způsobuje i alkohol. A také z alkoholu nic nemáte (paralela výhry).

A to, že jste vyrůstal v městě plném automatů? říkáte od 18 let?

Já jsem byl v době 15 - 20 také v městě plném automatů. Dokonce i alkoholu a jiných neřestí (sehnat něco tvrdého by pro mě též nebyl problém). 

Jenže woalá u automatu jsem strávil asi 10 minut. 

Pravděpodobně to tedy nebude vina přebytku automatů.

Vina je vždy na straně člověka a jeho výchově. 

Pokud jste v 18 již vydělával a nestudoval (tedy získával peníze vlastní prací) tak je to jednoduše Vaše chyba, né moje, né mých rodičů dokonce za to nemohou ani mojij sousedé. A tak se ptám, proč je chcete omezovat jen proto, protože jste byl tak blbý, že jste naházel do automatů statisíce?

+11/−4
16.10.2014 15:53
Foto

F40r88a49n37t70i19š95e50k 35M73a72t30ě57j58k11a 8597384609637

Skvěle.R^

+3/0
16.10.2014 16:47

P63e88t90r 86H56o61v20o15r72k42a 5459926197

Když už citujete z mého příspěvku bez odpovědí, tak citujte i to, na co pak odpovídáte - "Nepopírám, že svou vlastní hloupostí" - nebo jste to nečetl celé?

Jestli vy chcete žít ve městě plném heren a automatů, které jsou nastaveny tak, aby na nich nemocní lidé prohrávali, tak prosím, já ne. Srovnání s alkoholem je komické, alkohol není primárně určen k vydělávání na nemocných, "výherní" automaty ano. Alkohol se dá požívat rozumně v důstojném prostředí a nejen v zaplivaných hernách se svítícím jackpotem na fasádě seceního domu. Spousta věcí v životě není moje chyba, to ale neznamená, že kolem sebe chci vytvářet prostředí, které je nezdravé a problémové. Naopak rád pomůžu ostatním a chcí se podílet na tom, aby prostředí, ve kterém žiju bylo pozitivní, pěkné a motivující k činnosti a radosti ostatních, ne naopak.

+6/−1
16.10.2014 17:27

R50a20d48e95k 88O68v70e79č12e95k 9892711419590

A někdo chce žít zase jinde než vy. Dokonce pro něho je pozitivní a pěkné prostředí něco úplně jiného než pro Vás. 

K tomu co jste napsal o alkoholu. Automaty se dají taky používat v rozumné míře. A nechápu proč do toho mícháte prostředí.

Nebudu citovat něco, Co je v komentáři naprosto zbytečné.

+1/−4
16.10.2014 19:42

P40e49t31r 11H73o16v81o60r91k48a 5119926757

Však to je každého právo, ať si lidé přizpůsobují život k obrazu svému. Já tu prezentuji svůj názor a pohled na věc. 

Automaty v rozumné míře - tomu se musím zasmát. Pohyboval jsem se v tomto prostředí velmi dlouho a nic jako rozumná míra u přístrojů cíleně vytvořeným pro ožebračování závislých neexistuje. 

Ad citace : Říkáte, že je to jen moje chyba a že jsem byl blbý, přičemž já výše uvádím, že to byla jen moje hloupost - což je to samé. Tudíž nechápu, proč máte potřebu mně vysvětlovat něco, čeho jsem si sám vědom a jasně to zde prezentuji. Takže v mém komentáři je to zbytečné, ale když to samé říkáte vy, tak už je to relevantní? 

K vašemu:

" A tak se ptám, proč je chcete omezovat jen proto, protože jste byl tak blbý, že jste naházel do automatů statisíce?" - Pokud považujete ochranu před de facto zločinným podnikáním za omezování, patrně brojíte i za zrušení všech kontrolních orgánů, jste pro legalizaci veškerých narkotik, schvalujete rozkrádání veřejných fondů a státního rozpočtu, protože lidé jsou zkrátka blbí a mají si to pohlídat. 

Upřímně, jedinců jako jste vy, kteří se o sebe dokáží dokonale postarat a vše v životě si zařídí a pohlídají sami bez pomoci není mnoho. A proto říkám, podejme těm méně schopným pomocnou ruku, buďme jim příkladem a naučme je býti lepšími lidmi.

+5/−2
17.10.2014 2:28

R59a14d32e17k 89O80v62e79č47e20k 9152701689890

Znám lidi, kteří automaty využívají v rozumné míře. Přesněji v jednom podniku vždy když mají třeba poslední peníze cca 100 - 200kč z toho co si určili na útratu, tak to hodí do automatu a sem tam vyhrajou to co dnes prohráli ale většinou ne. Je to pro ně určitá zábava a nevím proč bych jim to měl brát.

Jak jste hned pod odstavec napsal, to že je to vaše blbost jsem napsal do otázky. Takže relevantní:)

+1/−2
17.10.2014 9:38

R82a60d92e11k 25O24v11e78č64e51k 9412711869360

Já se naopak bojím jedinců, kteří by chtěli aby jim stát nalinkoval jejich život.

+3/−1
17.10.2014 9:40

L88i27b10o93r 95J92a20n75e79č87e98k 4895775795911

R^

0/0
19.10.2014 17:58

V38á26c40l14a25v 98J10e98b46a85v77ý 8730809483796

Zapomínáte, že žijete mezi lidmi, kteří nejsou vždy tak na výši. A za jejich problémy zbytek společnosti platí a často i jiní lidé. Až vám takový gambler přepadne dceru, aby jí sebral z peněženky pár tisíc, tak se možná zamyslíte nad svým krátkozrakým pohledem. ;-)

+2/0
18.10.2014 15:18
Foto

D75a28v93i36d 90Š29i20m20e73k 3744799178

Dobře napsané. Dovoluji si jen ještě doplnit. Naši zákonodárci se v navrhovaném zákonu snaží ochránit finančně méně silnou vrstvu obyvatel a řeší to podle mne velmi nešťastným způsobem. Budu mluvit z několikaleté osobní zkušenosti jakožto provozní několika heren. Pokud bych já chtěl ochránit osoby se slabšími příjmy, tak bych to udělal zcela obráceně. Nastavím ze zákona minimální sázku třeba na 500,- a to lidé se slabšími příjmy určitě nikdy nezmáčknou :) Naopak zůstanou pouze opravdu zajištění hráči. Současná verze zákona nic nemění pro slabší hráče, kteří již dnes hrají otočku okolo 5Kč a měsíčně prohrají cca 20.000, což je mimo jiné maximální měsíční limit na jednoho hráče v nově navrhovaném zákonu. Z mého pohledu se novým zákonem nic nemění a je zcela likvidační. Podle mne čeká navrhovatel na velice tučnou pozornost. V případě schválení přijde o práci minimálně 60.000 lidí, budou chátrat tisíce neuvyžitých nemovitostí, dodavatelé alka, nealka, cigaret a různých pochutin přijdou o velké zisky, taktéž o práci přijde spousty drobných podnikatelů jako jsou elektrikáři, zedníci, atd. A hazard? Ten bude fungovat dál, jen někde jinde, možná někde ve sklepech na černo nebo online na internetu. Negativní vliv zůstane, ale mnoho se zkazí.

A dovolím si ještě upřesnit, že v současné době se u nás léčí z hazardu pouze 1/3 z těch uvedených 1.500 nemocných, 2/3 jsou závislí sázkaři. O tom se také moc nemluví.

+1/−1
16.10.2014 12:56

K80a14r11l34a 45N31o85v36á34k11o66v70á 4374882285627

Jasně, když zakážeme hazard, budeme tady mít nezaměstnanost, chátrající nemovitosti, lidi nebudou pít alko ani nealko ani pochutiny (to se totiž konzumuje jen v hernách, nikde jinde). Hezky ten svůj byznys obhajujete. Pomalu se mi chce vyjít do ulic a demonstrovat, aby naopak heren bylo co nejvíc, to nám pak ta země bude vzkvétat a prosperovat ;-D

+3/0
16.10.2014 13:22

M18a28r29i38e 36O98r22g80o95n51í87k72o28v16á 3658386452900

Ale u nás v Ústí opravdu nikdo nenavrhl co udělá se zaměstnanci,a že jich není málo.A v článku je správně napsané pokud jsou ty peníze moje,a stát mi nedává ani korunu, tak proč  by měl rozhodovat o tom co s nimi JÁ udělám.O tom je přece svoboda,svobodně a zodpovědně se rozhodnout o svém životě.Tohle jsme snad chtěli,a ne aby zase jiná skupina lidí s patentem na rozum,rozhodovala o tom co je pro nás dobré a co ne.V životě jsem nehodila korunu do bedny,ale jsem zásadně proti tomu, aby stát tohle lidem zakazoval. Jediné s čím souhlasím je aby si důsledně ohlídal pobírače všech dávek,na to má právo,ba dokonce povinnost...no a v tom by mu mohli pomoci všichni ti aktivisté,jestli chtějí být platní.....

+6/−1
16.10.2014 14:36



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.