Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dědek Plesnivák

17. 12. 2011 20:52
Je to úžasný,

když krásná ženská píše krásný články ... R^

0 0
možnosti

Katka K.

17. 12. 2011 21:14
Re: Je to úžasný,

oooo děkuji a zdravím ;-)

0 0
možnosti

PájaZítra

17. 12. 2011 17:12
Tak to závidím, hrát s M. Staszkem...

Já teda hraju jenom freerolly na internetu, protože nemám žádnej stálej příjem, i když jednou jsem zašel na živý turnaj do kasína, kde buy-in byl jen za 100Kč.

Ale hraju jinak už skoro 2 roky, a pořád se cejtím jako začátečník, i když se mi sem tam zadaří pár centů v turnaji vyhrát, mám už na hráčským kontě něco přes 4€.

No a k tomu zahazování - já hraju docela opatrně, nemám rád alliny, takže mi nedělá potíže zahodit i nejsilnější kombinace AA, KK, AK; ono totiž když někdo ještě před flopem hodí allin a ten je roven nebo vyšší než můj stack, tak klidně zahodím i ty nejsilnější jen proto, abych se udržel ve hře. Už mockrát jsem totiž AA prohrál s troubou, co neměl nic, dal allin a na stůl mu přišla dvojička do trojice. Takže už se tímto nenechávám zlákat.

Zajímavý je, že když jsem tuhle mojí strategii popsal na poker fóru na lide.cz, tak mi tam místní "borci" nadávali, jaký jsem pako, že AA se "nikdy" nezahazuje... já tvrdím, že klidně zahodím, pokud by prohra znamenala konec mojí hry.

2 0
možnosti

gil.ga.mes.

17. 12. 2011 17:16
Re: Tak to závidím, hrát s M. Staszkem...

máte pravdu, zahodit se dá opravdu všechno, jen některé "handy" se zahazují s těžkým srdcem;-)

0 0
možnosti

Camino.

17. 12. 2011 16:14
Karma,

ten Bull terrier se mi moooc libiR^

1 0
možnosti

Katka K.

17. 12. 2011 16:26
Re: Karma,

je to miláček, díky ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS