Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

Pertho

11. 8. 2009 19:57
Děkuji

Děkuji za příspěvek, moc mě potěšil.

Ono není třeba konat velké hrdinské činy, stačí dělat něco malého. Aspoň něco malého.

0 0
možnosti
KK

Katka B.K.

11. 8. 2009 20:03
Re: Děkuji

Děkuji.

Víte, já se upřímně snažím - pomáhám opuštěným a týraným zvířatům už 20 let. Přispívám celoživotně na různé další dobročinné účely (jen o tom nemluvím - protože charita se prostě dělá pro charitu, nikoliv na "veřejný odiv"), když jsem byla ještě "slavná", pomáhla jsem svým xichtem zviditelnit kdejakou prospěšnou akci (když o to stáli). Ale stejně mám, po seznámení se s tímhle příběhem, dojem, jako bych za cleý život nehnula prstem... Velmi si ho vážím a chtěla jsem mu aspoň svým pidi-dílkem (tímto blogem) vzdát hold.

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4878x
Novinářka (Český rozhlas - st. Praha a Radiožurnál 90-93, TV Nova 94-98). Od r. 98 podnikám (mediální tréninky a poradenství). Od r. 1990 pomáhám opuštěným a týraným zvířatům (vedu Kočičí Azyl CZ). Od června 2012 vydávám časopis HAF & MŇAU - měsíčník pro všechny milovníky a majitele psů a koček.