Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kru-cipísek

11. 4. 2009 1:39
Ale fuj, bázlivá boudo!

Když už napadáte kapelu RK a někdo se k tomu vyjádří a Vám se to nelíbí, potom se prostě zakáže diskuze, že? Hezké, moc hezké. Bouda na lidi, kašpar v pidistraničce. Je mi Vás líto, paní.

0 0
možnosti

Katka B.K.

11. 4. 2009 16:58
chudáčku anonyme

mně je líto pro změnu takových anonymů, jako jsi ty. Žádná diskuse zrušena nebyla, od začátku je pod článkem a není důvod ji rušit - viz http://boudakasparova.blog.idnes.cz/c/79049/Co-vedlo-Ready-Kirken-ke-zruseni-vystoupeni.html

A pokud jde o tu kapelu - ta napadla nás, a to dost hloupě a nespravedlivě. Ale nebudu se opakovat.

0 0
možnosti

pěnice

6. 4. 2009 18:26
Milý článek

 Vždy si ráda přečtu něco tak pohodového od člověka, který má takvý krásný vztah ke zvířatům.To mě utvrdí v tom, že na tom nejsme až tak špatně.Zrovna dnes jsem byla u mé kosmetičky, která podporuje soukromý útulek a my, její zákaznice přispíváme a tak ty necelé dvě hodiny se vždy hovor točí kolem těch našich "miláčků" 

0 0
možnosti

Katka B.K.

6. 4. 2009 19:24
Re: Milý článek

moc děkuji, jsem úplně v šoku z tak vysoké karmy za vyloženě nekonfliktní článeček ;-). Souhlasím s vámi, že je potřeba si občas popovídat i o té obyčejné pohodě - to byla přesně moje motivace. Mějte pěkný den R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4878x
Novinářka (Český rozhlas - st. Praha a Radiožurnál 90-93, TV Nova 94-98). Od r. 98 podnikám (mediální tréninky a poradenství). Od r. 1990 pomáhám opuštěným a týraným zvířatům (vedu Kočičí Azyl CZ). Od června 2012 vydávám časopis HAF & MŇAU - měsíčník pro všechny milovníky a majitele psů a koček.