Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dasa.O

1. 8. 2008 11:49
VÍM ŽAŽILA JSEM

Dobrý den, moc hezky napsaný. Já jsem v tom už za 5 let ale někdy mám pocit ,že to bylo včera co seděl vedle mě a řešíme obyčejné věci,někdy mě to přepadne v autě no je to těžká zkouška života. Co se dá dělat zůstali děti a žít se musí. Všem které to potkalo .....................jen čas trochu pomůže.

0 0
možnosti

katkaBK

1. 8. 2008 11:53
Re: VÍM ŽAŽILA JSEM

Děkuji. A takhle už to bude napořád - jakoby to bylo včera. Ta nejhorší bolest se "uklidí", ale některé pocity prostě zůstanou. je to zvláštní, ale je to tak. Přeju hodně síly!

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4878x
Novinářka (Český rozhlas - st. Praha a Radiožurnál 90-93, TV Nova 94-98). Od r. 98 podnikám (mediální tréninky a poradenství). Od r. 1990 pomáhám opuštěným a týraným zvířatům (vedu Kočičí Azyl CZ). Od června 2012 vydávám časopis HAF & MŇAU - měsíčník pro všechny milovníky a majitele psů a koček.