Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

provarenec

19. 7. 2008 7:36
Dobrý Katko BK

Souhlasím s autorkou. Já osobně mám jiný žebříček hodnot, takže se mi nepodlomí kolena, když potkám célebritu na ulici, ale to neznamená, že mu tady v diskuzích budu sprostě nadávat a nebo mu přát aby mu to manželství nevyšlo. Taky si myslím, že si větší obdiv zaslouží jiní lidé, ale tourčitě ví i LM. Smiřme se s tím, že práce špičkového kardiochirurga, zachraňujícího desítky životů ročně není ve srovnání s prací LM prakticky vidět. Prostě to tak je.

Abych byl úplně fér, musím připomenout tu událost s jeho nehodou. Jedinej LM měl z těch všech célebrit koule na to, jít osobně k soudu a tam si to vyžrat, na nic a nikoho se nevymlouvat. Když ho srovnám třeba s býv. st. zástupcem Antlem a jeho nehodou, LM prostě vyhrál...

0 0
možnosti

katkaBK

19. 7. 2008 18:23
Re: Dobrý Katko BK

Děkuji vám moc! Mám velmi podobný názor, co/kdo je to CELEBRITA - už jsem to psala v začátku této diskuse, naprosto se s vámi ztotožňuji. Přeji vám hezký den :-)

0 0
možnosti

torro

18. 7. 2008 11:20
pěkná práce

tak se Vám Katko přesně v týhle diskuzi povedlo to o čem píšete ten článek. Špína a urážky a je jen záhadou proč tu není taky nějaký odkaz na naší politiku tak jak to je ve "skoro" každé diskuzi. tomáš račákR^

0 0
možnosti

katkaBK

18. 7. 2008 14:49
Re: pěkná práce

nojo, a to jsem jen chtěla o víkendu napsat pár řádek, co mě zrovna napadly. Vůbec mi nepřišlo na mysl, že by to mělo takový ohlas....8-o;-)

0 0
možnosti

BlackBox

17. 7. 2008 22:28
No to snad ne...

Chápu, že jste jeho kamarádka a že by jste se ho mohla zastávat, ale....proč to proboha děláte? Jako by o něm nepsali už dávno, je vidět že si to moc berete k srdci... ;-D

0 0
možnosti

katkaBK

17. 7. 2008 22:48
Re: No to snad ne...

Eh?? Kamarádka? Vždyť ho vůbec osobně neznám - jak píšu přímo v článku. A nezastávám se ho - jen mi vadí nenávistný anonymy v diskusích...

0 0
možnosti

Wendolene

17. 7. 2008 19:46
Katerina Bouda opustila zvirata a vrhla se na bulvar?

Jak je videt, drasticky zmenila tema, asi chtela vysokou karmu. ZDe jsou dalsi klicova slova, ktera vam zaruci vysoke cisla ctenaru a mozna i nejvyssi karmu:

Potrat, Islam, Muslim, Nechci deti, Cunek/Cunik, Cesi a Americani atd. atd.

Hodne stesti s blogovanim, pani Bouda.

0 0
možnosti

katkaBK

17. 7. 2008 22:49
Re: Katerina Bouda opustila zvirata a vrhla se na bulvar?

;-D;-D ani jedno z těch témat mě nebere, takže mi vysoká karma fakt nehrozí ;-)

NE, nebylo mým cílem získat vysokou karmu - velice příjemně mě překvapilo, kolik lidí si to přečetlo a dalo mi hlas. Za to děkuji, ale rozhodně jsem takový ohlas ani omylem nečekala.

0 0
možnosti

Montaigne

17. 7. 2008 15:44
Já vám zase Kateřino Kašpar Boudová

závidím vaše jméno. R^ Jistě nám jím chcete naznačit, že vy nejste žádnej soc no name!;-D(Y)

0 0
možnosti

katkaBK

17. 7. 2008 22:50
Re: Já vám zase Kateřino Kašpar Boudová

Je to obráceně ;-) a jestli závidíte, pořiďte si taky takové

0 0
možnosti

bezik

17. 7. 2008 15:38
Je víc než smutné,

když se namyšlenost,prolhanost a drzost prezentují jako lidské plusy.Floutek,který se trapně producíruje a radoby vtipně mele,je považován za umělce.Ale proč se divit?Když můžou každý den běžet v televizi trapně přiblblé seriály,úchylné tzv.talk shouw,když nás "baviči baví"(někdy až k pláči),tak se může povl povýšit na hvězdu.V tomto marasmu je štěstí,že existují archivy,z kterých na nás promlouvají opravdové hvězdy typu pana Horníčka,Menšíka a dalších skvělých lidí doby minulé.Těm by Mareš nemohl nosit ani kufry.

0 0
možnosti

katkaBK

17. 7. 2008 22:51
Re: Je víc než smutné,

za umělce? To ho rozhodně nepovažuji. Ale svou práci moderátora dělá prostě dobře - ať ser to vám líbí nebo ne (to spíš, že). Má spoustu příznivců a zakázek - až to bude dělat špatně, obojí ubyde.

0 0
možnosti

Adolfus

17. 7. 2008 15:24
mares

S Marešem jsme nějakou dobu spolupracovali v minulé práci.

Proto se u vět jako padli by na kolena, vyborny moderator a podobně jenom mužu nahlas smát.

Mareš je mi s bídou po ramena i s kohoutem na hlavě a jeho "moderátorské" umění nechám bez komentáře. Jako DJ je dobrý ale jako bavič a moderátor ne. Působil na mě arogantně a ne zrovna nejchytřeji.

Proč na něj někdo kydá špínu? Možná protože je maly a hloupý, možná proto, že mu to poručili zelení mužíčci z marsu a možná protože je to pravda. To narozdíl od paní autorky nedokážu posoudit.

Samožřejmě se jedná jen o můj soukromý názor :)) 

0 0
možnosti

DedecekHribecek

17. 7. 2008 14:05
To hodně napovídá

Když se podívám na úvodní větiu a vidím "jeden z nejznámějších a nejlepších moderátorů " tak to hned nabádá člověka aby viděl v autorce nekritickou fanynku pana Mareše. Dobrá myšlenka na kritiku anonymních hrubých striptérů na netu je pohřbena právě tímto fnynkovským tónem. Jako by neexistovali daleko horší příklady vzpomínané hrubosti.

Výsledný dojem jsou jen rozpaky.

0 0
možnosti

katkaBK

17. 7. 2008 15:13
Re: To hodně napovídá

Děkuji za názor. Ve 40 už opravdu nejsem ničí "fanynka". Upřímně vzato, mně se jako moderátor moc líbí např. Jan Kraus (u něhož jsem už v pořadu taky byla a koukám na něj vždy moc ráda). Pan Mareš je skvělý pro mladší lidi, ale jelikož jsem z oboru, musím prostě uznat, že svou práci umí velmi dobře - je pohotový atd.

Nicméně, šlo mi výslovně o kritiku kydání špíny, která je na anonymních diskusích běžná a jejíž úroveň už mi prostě delší dobu pije krev - ať jde o p. Mareše nebo kohokoliv jiného... Svatba LM byla jen momentální aktuální "záminkou" pro další takové výlevy, a tedy i pro můj "článek".

0 0
možnosti

Azazel333

16. 7. 2008 15:10
:)))

Jestli to má být ironie, tak se opravdu povedla :)

Jestli to, myslíte vážně, tak doporučuji léčení...

0 0
možnosti

katkaBK

16. 7. 2008 15:40
Re: :)))

a) je správně ;-)

0 0
možnosti

eman1

16. 7. 2008 14:55
Leoš Mareš se oženil ?

A kdo si ho proboha vzal ? Pamatuju si ho jak si ho na minulém KFF moderoval a opilému muži, který na něj pokřikoval řekl: "Ty jsi opilý a za hodinu budeš ještě víc, ale já si za tu hodinu vydělám deset tisíc. To je co ?" Jde o to co kdo komu závidí. Když se to tak vezme, kdo by tu jeho špatně placenou práci vlastně dělal ?

0 0
možnosti

sigenius

16. 7. 2008 16:33
Re: Leoš Mareš se oženil ?

A jak se tě to dotýká? Pokřikuješ snad na koncertě opilý?

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4878x
Novinářka (Český rozhlas - st. Praha a Radiožurnál 90-93, TV Nova 94-98). Od r. 98 podnikám (mediální tréninky a poradenství). Od r. 1990 pomáhám opuštěným a týraným zvířatům (vedu Kočičí Azyl CZ). Od června 2012 vydávám časopis HAF & MŇAU - měsíčník pro všechny milovníky a majitele psů a koček.