Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BVČ

bývalý volič ČSSD

7. 12. 2007 14:37
VV jsou jen zábava.

Zde nelze mluvit o studiu vztahů, protože to, co je nasazeno do té vily není reprezentativní vzorek společnosti. Jsou vybráni potencionální zdroje konfliktů - všiměme si procenta homosexuálů, kterých je ve skutečné společnosti cca 3,6%. První řadou žil celý národ, vyhrál hysterický homosexuál. Při druhé řadě jsem si neudělal čas ani na jeden díl. Ve třetí řadě dominovala jakási Růžena, která svou autoritativně zatlačila ostatní do posice neposlušných dětí, které ona musí okřikovat. Jenže na to není nikdo zvědavý, řada lidí je takového jednání přesycena ze svého okolí či přímo rodiny a nemusí to prožívat znovu v telebedně. Kromě ženštin jí podobných.  A nasazení vzdělané černošky spolu s primitivním, téměř negramotným vojákem hovoří samo za sebe. Pokud někdo čekal záplavu sexu, dočkal se úchvatné podívané, jak Růža vysypává odpadkový koš do postele.

Na tohle se nejen nemusím, ale nechci dívat. A nebudu.

0 0
možnosti

Harry

8. 12. 2007 15:40
Re: VV jsou jen zábava.

Nechceš a ani se nebudeš na to dívat ... Jaktože tedy tak detailně znáš, co se ve Vyvolených 3 dělo ?

0 0
možnosti

nostradamus

7. 12. 2007 13:51
nemám se za co stydět...

Vůbec se nestydím. Nemám proč. Ani jednou jsem nic podobného neviděl, stačí si sem tam přečíst názory, a je vymalováno. Ale aby někdo omlouval koukání na podobné pořady psychologií, tak má nejvyšší čas  navštívit Chocholouška. Anebo, ještě lépe, se příště do podobné hovadiny přihlásit, a může "študovat" do alelujá. Protože obojí - omluva, nebo přihlášení je jenom důkaz zakomlexovanosti dotyčného.

A nakonec se zeptám , všech příznivců - máte volební právo?

No potěš pánbůh. !!!

0 0
možnosti

mim3

8. 12. 2007 10:14
Re: nemám se za co stydět...

Ano, ono se dá všechno zdůvodnit nějakými krásnými úmysly. Já se z zvědavosti podíval na kus, když tyhle show u nás dávali poprvé, ale po chvíli mne to přestalo bavit a už jsem se k nim nevrátil. V tomhle pořadu se nedá studovat nic, všechno je tam falešné a nepřirozené v důsledku nastavených pravidel a výběru soutežících. S realitou to má pramálo společného, je to pořád jen televizní pseudorealita. Možná tak lze studovat manipulaci televize se soutěžícícími i diváky. Až televize přitvrdí a budou se lidi v show vraždit, intošky ala autorka článku jistě nepřiznají, že to sledují podobně jako středověká lůza s nadšením chodila na popravy, ale že jde o "podnětné studium chování lidí v mezních situacích". 

0 0
možnosti

TC

7. 12. 2007 12:23
Hlavně v klidu

Chápejte. Odpůrci VV a podobných "braků" nemají čím by se jinak "vymezili".  Toto je jediné téma, ke kterému se cítí kompetentní vyjádřit. Jejich nedostatečný nadhled a kulturní prázdnota se projevuje počtem blijících smajlíků ap. VV jsou pro ně brak a nekulturnost nejvyššího kalibru. Jejich příspěvky v této diskusi níže usvědčují je samotné, že sama jejich kulturnost však zůstala ještě o pár poschodí níž. Tak pište.

0 0
možnosti

Azazel

6. 12. 2007 20:17
úchylárna

já teda na tu úchylárnu rozhodně nekoukal - a teď před poslední sérií jsem odladil Primu, aby mě vůbec neobtěžovali...

a hned se mi žije lépe :)

0 0
možnosti
OH

BenediktSpinoza

6. 12. 2007 17:31
co mne se tyka

tak jsem pri prepinani mezi programy nakoukal odhadem tak 20 minut za celou dobu co to bezelo, dyl jak minutu jsem to nikdy nevydrzel :-P R^na to abych se opakovane ujistil ze je to porad o debilech pro debily to uplne staci

0 0
možnosti

kejchal

6. 12. 2007 17:09
nerozumím....

Nerozumím tomu, proč o takovém bezpředmětném a bezduchém tématu máte vůbec potřebu cokoliv sepisovat. Tento program je nastaven tak, aby se frustrovaní jedinci s minimálním sebevědomím, lidé s iq v rozmezí venkovní teploty a všichni ostatní budižkničemové, kteří tvořili podstatnou bázi diváctva, alespoň na chvíli cítili poněkud vyrovnaní s okolím. Vždyť když se naši "hrdinové" v televizi chovají tak jako ve většině případů oni sami, tak je to přeci normální, že? Celkem jsem u tohoto programu strávil cca 2 hodiny, vždy s nadějí, že to předtím byl jen úlet. Ale tohle, milí přátelé, to má k normalitě opravdu hodně daleko. Získávat si přízeň diváctva tím, že budu pokud možno co nejvíc vulgární, jenom odráží skutečný stav společnosti a kulturní vyspělost těch, kteří jsou ochotni trávit svůj čas sledováním podobných úpadkových pořadů a připraveni za to ještě platit. Pro psychologický obraz účastníků stačí 2 hodiny celkem, ne tři hodiny denně, to se na mne nezlobte.

0 0
možnosti

Igor

6. 12. 2007 10:06
VV

Naprosto souhlasím s autorkou článku. Já sledoval všechny řady taky právě z psychologického hlediska a ani trochu se za to nestydím. Práce mám celý den dost, i přesto jsem si večer našel čas VV sledovat. Argumentovat tím, že kdo to sleduje, moc inteligence nepobral, je ubohé a jen to vypovídá o inteligenci těch, co tohle prohlašují. Spousta lidí to odsuzuje, ale jen co se VV objevili někde na veřejnosti (viz. jejich návštěva v divadle na muzikálu), všichni se s nimi chtěli fotit a vyžadovali autogramy. To je tedy zvláštní, vždyť tuhle show skoro všichni odsuzují.

0 0
možnosti

Azazel

6. 12. 2007 20:20
Re: VV

Ty si asi moc inteligence nepobral, že?

A ty kecy o psychologickém hledisku si nech, jenom se tím snažíš omluvit že máš šmíráctví v krvi a že ti to dělá dobře - a bohužel takových je v této společnosti mnohem více :-(

0 0
možnosti

cosmocrator

6. 12. 2007 0:15
vv 1-3

Bohuzel autorce asi nedochazi, ze ti "chytraci" kteri to nesleduji maji na praci uslechtilejsi a dulezitejsi veci nez kazdy den civet na tento brak. Zabijet cas timto zpusobem mi prijde ohavne. O lidech kteri to sleduji si samozrejme taky myslim sve.

0 0
možnosti
XX

rtep

6. 12. 2007 11:42
Re: vv 1-3

Jední z velmi častých znaků těch, co podobnými show jako jsou VV pohrdají je detailní znalost toho, co se na obrazovce objevilo. Odkud to vědí? Asi se na to koukají. Ale samozřejmě jen proto, aby dobře viděli proč je to ohavné. :-):-)A nebo si to přečetli v Blesku?

0 0
možnosti
PS

MelSi

5. 12. 2007 22:27
já jsem se dívala a nestydím se za to

nevím proč bych měla...?ale je fakt,že VV3 mě moc nebrali,Milan mě zaujal už ve volbě do vily svou přímostí,bavil mě a vítězství mu přeji,protože já bych to tam nevydržela...

0 0
možnosti

1jirkan@seznam.cz

5. 12. 2007 7:43
Vyvoleni

Sleduju to jen na webu, pokud se hezka holka predvede, OK. Ovsem bohuzel krome tanecnice v prvni rade jsem nic podobneho nezaregistroval. Zlati slovaci. Psychologycky vyvoj postav me u podobneho typu poradu fakt nemuze vzrusit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4878x
Novinářka (Český rozhlas - st. Praha a Radiožurnál 90-93, TV Nova 94-98). Od r. 98 podnikám (mediální tréninky a poradenství). Od r. 1990 pomáhám opuštěným a týraným zvířatům (vedu Kočičí Azyl CZ). Od června 2012 vydávám časopis HAF & MŇAU - měsíčník pro všechny milovníky a majitele psů a koček.